Miss Photography Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Ved havet Bildet er fjernet. Beskrivelse: En gråværsdag ved havet. Bilde er tatt i Høysand,sarpsborg. Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Vet ikke helt om fargene er valgt bevisst her, men det ga jo et annerledes uttrykk i forhold til om det var helt naturtro! Blir kanskje litt dominerende de greinene foran? Ellers så er jeg ikke så glad i signaturer inne i bildet, burde vært utenfor bildet etter min mening. Lenke til kommentar
Hannor Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Du er inne på noe her, men som mr. Halvorsen sier er grenen svært dominerende. Hadde ikke åsen i bakgrunnen vært der, hadde greinen fungert bedre. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Den øverste delen av bildet virker litt urolig, men du har alikevell klart å fange en god stemning. Fargestikket ditt kjenner jeg igjen fra tidligere vilder fra deg, så dette annser jeg som din "signatur" Lenke til kommentar
Miss Photography Skrevet 14. september 2011 Forfatter Del Skrevet 14. september 2011 Takk for tilbakemedlinger:) Wasco: Ja det lille fargestikket bruker jeg på noen bilder for å skape MITT utrykk på bilde,en liten "signatur" ja;) Og så får det frem en stemning som er litt spesiell. Lenke til kommentar
Per Solberg Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Litt for rotete forgrunn og savner ellers noe som kan fange blikket. Siden jeg dessverre heller ikke får noe ut av den bevisste toningen så sier dette bildet meg ingenting. Ble negativt fra min side dette, men ærlig er det ihvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg