Ole O Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 Jeg har prøvd å brenne VCD med Nero. Men jeg får bare beskjed om incorrecr cd når jeg putter den i DVD spilleren. DVD spilleren min skal kunne spille av VCD. Og jeg har riktig format på VCD filen. Og har merket av for meny på VCD i nero. Men jeg får ikke spilt av VCD'en. Er det noen andre som har brent VCD med Nero? (Med en lykkelig slutt) Ole Lenke til kommentar
JSS Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 Jeg har brent mange VCD'er med Nero, alle funker fint på DVD spilleren. Lenke til kommentar
Seven1979 Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 Kan din DVD spiller spille brente CD plater?? Min DVD spiller kan også vise VideoCD, men den kan ikke spille brente plater. Du kan jo prøve å spille en orginal VCD i DVD spilleren din. Hvis det fungerer så er det jo enkel løsning. Ikke brenn VCD plater. mvh Tor @rve Lenke til kommentar
JSS Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 Er det mulig å kjøpe orginale VCD/SVCD'er? Lenke til kommentar
OHE Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 Quote: On 2002-02-06 18:59, JSS skrev:Er det mulig å kjøpe orginale VCD/SVCD'er? Ja det er mulig, jeg har selv flere orginale VCD`s OH Lenke til kommentar
Ole O Skrevet 6. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2002 Jeg har ikke prøvd en orginal VCD. Men vanlig brente CDR plater er ingen problem. Jeg har en Radionette RN1100 DVD spiller. (Rimelig på elkjøp) Ole O Lenke til kommentar
OHE Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 Quote: On 2002-02-06 15:57, Ole O skrev:Og jeg har riktig format på VCD filen.Og har merket av for meny på VCD i nero.Men jeg får ikke spilt av VCD'en.Er det noen andre som har brent VCD med Nero?(Med en lykkelig slutt)Ole Du trenger ikke å krysse av for "enable menu" i nero. Har brendt mange vcd`s uten noen problemer. Det er noen DVD spillere som er veldigt nøye på cdr kvaliteten, de spillerne funker som regel bedre med cdrw plater. OH Lenke til kommentar
formannen Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 Hei! Noen som vet hvilke "Standalone"DVD-spillere som har V-CD. Har selv en Radionette... Lenke til kommentar
Ole O Skrevet 7. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2002 Velkommen i radionette klubben. Jeg begynner å tro at min RN1100 ikke klarer VCD plater. Fikk ikke testet SVCD pga at Nero ikke klarer å brenne disse uten ekstra program.$$$ Ole Lenke til kommentar
tnt Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 Last ned nyeste nero, jeg hadde problemer før.. lastet ned det nyeste, og vips... så gikk det :smile: Lenke til kommentar
Ole O Skrevet 7. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2002 Jeg har versjon 5.5.7.2 Tror det er den siste versjonen. Men jeg skal stikke innom ahead.com å sjekke. Ole Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå