Hans-Ragnar Olsen Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 To stubber Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Det ble et flott motiv, ser ut som de holder omkring værandre. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Tenkte i grunn det samme som Håkon ang trærne...eller kan vel si: ikke love is in the air,men love is the tree..hehe. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Hei Jeg har fulgt nøye med på alle bildene du har lagt ut her på Digit, og det er morro å se hvordan du har utviklet det i possitiv rettning. Her har du fanget et godt motiv og bilde er skartp og fint helt ned i de minste detaljene. Valget av blenderåpning og fokuspunktet sitter helt perfekt. Det eneste jeg ville gjort anderledes, er at jeg ville snudd kamera litt mer mot høyre, slik at jeg hadde fått med den siste lille biten av rota Lenke til kommentar
Hans-Ragnar Olsen Skrevet 14. september 2011 Forfatter Del Skrevet 14. september 2011 Det ble et flott motiv, ser ut som de holder omkring værandre. Hei. Tusen takk for fin kommentar.Hyggelig at du likte bildet. Lenke til kommentar
Hans-Ragnar Olsen Skrevet 14. september 2011 Forfatter Del Skrevet 14. september 2011 Tenkte i grunn det samme som Håkon ang trærne...eller kan vel si: ikke love is in the air,men love is the tree..hehe. Hei. Så hyggelig. Jeg trodde egentlig at dette er da ingenting å ta bilde av. Så jeg ble positiv overrasket nå må jeg si. Lenke til kommentar
Hans-Ragnar Olsen Skrevet 14. september 2011 Forfatter Del Skrevet 14. september 2011 Hei Jeg har fulgt nøye med på alle bildene du har lagt ut her på Digit, og det er morro å se hvordan du har utviklet det i possitiv rettning. Her har du fanget et godt motiv og bilde er skartp og fint helt ned i de minste detaljene. Valget av blenderåpning og fokuspunktet sitter helt perfekt. Det eneste jeg ville gjort anderledes, er at jeg ville snudd kamera litt mer mot høyre, slik at jeg hadde fått med den siste lille biten av rota Hei. Hyggelig å høre at du har fulgt mine bilder her på Digit. Du sier at jeg har utviklet meg i positiv retning.Men jeg mener at mange av mine bilder som kanskje er bra så er mye av dette flaks. Mye flaks at bildene blir bra. Jeg husker ikke fra gang til gang hvilken blender åpning jeg har brukt. Blender, lukker og fokuspunkt, er vanskelige greier å skjønne ordentlig. Jeg mener selv at jeg har mye flaks, og lite kunnskap om foto. :) Lenke til kommentar
wasco Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 (endret) Hei. Hyggelig å høre at du har fulgt mine bilder her på Digit. Du sier at jeg har utviklet meg i positiv retning.Men jeg mener at mange av mine bilder som kanskje er bra så er mye av dette flaks. Mye flaks at bildene blir bra. Jeg husker ikke fra gang til gang hvilken blender åpning jeg har brukt. Blender, lukker og fokuspunkt, er vanskelige greier å skjønne ordentlig. Jeg mener selv at jeg har mye flaks, og lite kunnskap om foto. :) Det er jo greit å ha litt flaks av og til Enten det er flaks, eller ikke, så ble i alle fall dette et bra bilde Endret 14. september 2011 av wasco Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg