Saint Anger Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Skulle egentlig ha 2 nye skjermkort til sli eller crossfire og 3 skjermer for gaming. Siden Det ikke er alt for lenge til det kommer nye kort fra både amd og nvidia, vurderer jeg å kjøpe et XFX Geforce GTX285 "Black Edition" til, sammen med 3 skjermer. Hva er er XFX Geforce GTX285 "Black Edition" verdt nytt og brukt nå? Hvor er det beste stedet og finne det til en rimlig penge? (Er ikke flink til å finne ting i søk ) Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Jeg kikker litt på bruktmarkedet og finn etter hardware og det jeg ser er at mange er veldig optimistiske når de priser brukte kort av dette kaliberet. Det virker på meg som de fleste ønsker å dekke innkjøp av nye kort. Lenke til kommentar
gthaman Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Hei, du er ikke avhengig av å ha akkurat samme merke på kortet - kan være hvilket som helst produsent, så lenge brikken er 285 gtx. En fordel er selvsagt at det er tilsvarende klokkefrekvens. Har 3 kort liggende, send meg pm om du fortsatt er interessert Lenke til kommentar
Saint Anger Skrevet 26. september 2011 Forfatter Del Skrevet 26. september 2011 Hei, du er ikke avhengig av å ha akkurat samme merke på kortet - kan være hvilket som helst produsent, så lenge brikken er 285 gtx. En fordel er selvsagt at det er tilsvarende klokkefrekvens. Har 3 kort liggende, send meg pm om du fortsatt er interessert PM Sendt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå