ElisabethM Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 A10 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Flott bilde av det gammle flyet Lenke til kommentar
ElisabethM Skrevet 13. september 2011 Forfatter Del Skrevet 13. september 2011 A10 Beskrivelse: Spitfire, modellfly - fra flystevne på Notodden sept. 2011 Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Tusen takk! Hyggelig at du likte det:) mvh/Elisabeth Lenke til kommentar
wasco Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Etter som du ber om det, skal jeg prøve å gi deg en litt utførende tilbakemelding Eksponeringen er upåklagelig, og fargene fremstår som naturlige og harmoniske Kompet ville tjent på at flyet hadde blitt plassert litt lenger inn i bildet, men for all del - bare litt. Slik det nå er oppleves dett som litt for sidetungt, og det er litt for lite luft rundt flyet. I fullformat ser jeg at det er en god del støy på himmelen. Dette har ingen ting å si med mindre du har tenkt å printe dette bildet ut i stort format. Men siden jeg nå skal pirke, så er dette noe jeg ville jobbet med i etterbehandlingen. Lenke til kommentar
ElisabethM Skrevet 15. september 2011 Forfatter Del Skrevet 15. september 2011 Tusen takk for innspill - jeg jakter fortsatt på det perfekte flybilde! Er enig med deg om en tanke mer luft høyre side. De er en utfordring for meg disse jetflyene da de flyr styggfort /Elisabeth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg