SophiaAustinI Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Hei ! Beste måte og få seg et ligg uten og gå gjennom alt det derre bullshittet ? Vil vel heller bare se på noen og spørr : Er du singel , og om han sier JA ! Så bare Tar dere hverandre . DET hadde vært enkelt ! [ NB sjuk og dårligt humør ] . Hva hadde mannfolk synst om dette da ? Hadde di blitt ned på det ? *Med* Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Bare spør om dere skal være fuckfriends. Da er det yes/no, og du slipper alt styret. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Kjenner du mannfolk? Du ville utvilsomt fått treff før kveldsnytt. 4 Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 En del ville blitt med på det, men selv om mange gutter tror dette er drømmen, er jeg sikker på at de fleste ville sagt nei. Lenke til kommentar
SophiaAustinI Skrevet 13. september 2011 Forfatter Del Skrevet 13. september 2011 Kjenner du mannfolk? Du ville utvilsomt fått treff før kveldsnytt. Eg er små sur / Drikker og har feber ! Plis forklar litt ....... Bare spør om dere skal være fuckfriends. Da er det yes/no, og du slipper alt styret. Hvor er det du bor hen da ? ;] Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Stash deg opp, gå på byen, innta litt alkohol om nødvendig. Spør deg fram blant mannfolk på ein nattklubb. Det finnes nok av menn/gutar der ute som ikkje har noko imot å få seg noko ein kveld. Hvor er det du bor hen da ? ;] Eg likar kva vei dette går. Lenke til kommentar
SophiaAustinI Skrevet 13. september 2011 Forfatter Del Skrevet 13. september 2011 ;]]]] Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 (endret) Noe sier meg at du bare kødder, er en del tråder fra deg nå Bor nå på Toten hvertfall. Er du noe babe a? EDIT: Driter i hvordan du ser ut. Du vet hvor jeg bor Endret 13. september 2011 av jigaplow 4 Lenke til kommentar
SophiaAustinI Skrevet 13. september 2011 Forfatter Del Skrevet 13. september 2011 Noe sier meg at du bare kødder, er en del tråder fra deg nå Bor nå på Toten hvertfall. Er du noe babe a? EDIT: Driter i hvordan du ser ut. Du vet hvor jeg bor Uffa :/ Ålesund jeg .... ;] Så typisk at når jenter mener noe så tviler dere men når hun ikke gjør det så voldtar dere henne D: .... Neidaa ! Bare kødder ;] Mennmenn .... Lenke til kommentar
SophiaAustinI Skrevet 13. september 2011 Forfatter Del Skrevet 13. september 2011 Veldig ment som en kødd der ! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Vet ikke helt om jeg ser en support-tråd eller baksiden av Dagbladet. 3 Lenke til kommentar
Koonlani Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Ålesund you said? My place or your place? Ment som en spøk, for de som ikke tok den. Og hvis det evt. bryter mot retningslinjer Diskusjon har. Lenke til kommentar
SophiaAustinI Skrevet 13. september 2011 Forfatter Del Skrevet 13. september 2011 Yess :] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå