Hååkon Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Heihei! Jeg driver med lett lappen, men jeg rekker det ikke før neste sesong. Det eneste jeg mangler på lett lappen er langkjøring, teori og oppkjøring.. Jeg sitter her å grubler på om jeg bare skal kjøpe en Moped også kjøre ulovlig, til neste sesong hvor jeg kjører på med lett lappen igjen.. Hva blir straff hvis jeg eventuelt blir tatt for å kjøre denne mopeden ulovlig? Jeg har bare utrolig lyst til å kjøre denne sesongen Takk for respons Lenke til kommentar
activerse Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Det å kjøre ulovlig mens du driver med lappen er det dummeste du kan gjøre. Prøv eller å få tatt langkjøring og teorien, da har du i det minste lov til og kjøre moped. (M147) Straffen på dette kan bli utsettelse på lappen i 6 måneder(Etter du har fylt år), også tror jeg du må begynne helt på nytt etter de 6 månedene med lappen. Lenke til kommentar
Hååkon Skrevet 14. september 2011 Forfatter Del Skrevet 14. september 2011 Okei, takk for svar:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå