Hellang Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Steppehauk Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Dette ble kjempeflott da, godt fanget i luften, skarpt og fine farger. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Veldig bra fanget. Ser ut som du har funnet et bra sted i og med at du får oversiden på fuglen. Litt støy er det i den mørke fjærdrakten. Kanskje en mulighet for å øke eksponeringen noe? Min erfaring er at med økt ISO er det viktig å ligge langt til høyre i histogrammet. Lenke til kommentar
Tove Iren Torland Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Fantastisk bra fanga Nydelig fugl ,flott lys Lenke til kommentar
wasco Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Et perfekt komp, skarpt og detaljerikt og flotte farger Stort mer kan en vel ikke "be" om Lenke til kommentar
Børre Eirik Helgerud Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Fin skarphet og god bakgrunn! Du er heldig som har bilder av denne!!! Er bildet croppet mye? Overasket at du har fått såpass mye støy med 800 iso. Har du brukt støyfjerning på bildet? Kanskje oppskarpingen også har ført til mer støy. Jeg har samme kamera og objektivet ditt er topp kvalitet. Ellers er det ingen ting å ta frem. Mye positivt her og fuglen kommer godt frem selvfølgelig! Lenke til kommentar
Jan-Vidar Bakker Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Er vel ikke like begeistret som de andre, det er alt for mye støy på fuglen som jeg mistenker kommer av undereksponering i opptaket som har blitt korrigert i ettertid. Ellers så er det jo en fantastisk opplevelse å kunne fotografere slike vakre fugler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg