Vent180dager Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 (endret) Hei! Har veldig lyst til å prøve spill som er ganske like Diablo serien, men litt nyere... Jeg er litt grafikkhore, skulle ønske jeg kunne fordra spill med eldre grafikk, men akk.... Eneste jeg har prøvd så langt er Torchlight, skulle gjerne hatt noe annet å spille mens jeg venter i spenning på å se om jeg kommer inn i Path of Exile beta Endret 13. september 2011 av Vent180dager Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 (endret) Fate. Kom ut i 2005, men har expansions, der siste ble utgitt 2011. Er ca 1000 ganger bedre enn Torchlight. Endret 13. september 2011 av Pingas Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Titan quest! 3 Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Immortal Throne expansion til Titan Quest er musthave også! 1 Lenke til kommentar
Giskler Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Hei! Har veldig lyst til å prøve spill som er ganske like Diablo serien, men litt nyere... Jeg er litt grafikkhore, skulle ønske jeg kunne fordra spill med eldre grafikk, men akk.... Eneste jeg har prøvd så langt er Torchlight, skulle gjerne hatt noe annet å spille mens jeg venter i spenning på å se om jeg kommer inn i Path of Exile beta Er i PoE betaen og man blir fort lei av det, du går ikke glipp av så mye. De fleste skills er ikke i spillet ennå og boss fights er bare placeholders eller mangler totalt. Når du er ferdig med Act II så begynner du bare på nytt igjen i Act I, men på høyere vanskelighetsgrad. Man skal være veldig interessert for å fortsette å spille det etter man har vært gjennom det et par ganger. Lenke til kommentar
Vent180dager Skrevet 22. september 2011 Forfatter Del Skrevet 22. september 2011 Har lyst til å spille det likevel jeg da Om det ikke varer lenge så er ikke det så farlig. Lenke til kommentar
Gillis Oakleaf Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Hva med disse Sacred-spillene? Har aldri prøvd dem, men det ser ut som de ligner for meg.. ^^ Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Hva med disse Sacred-spillene? Har aldri prøvd dem, men det ser ut som de ligner for meg.. ^^ Sacred-spillene er meget bra , løp og kjøp ! Lenke til kommentar
Leakim Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Torchlight. Har ikke prøvd det, men det skal vistnok være en slags Diablo-kopi. Lenke til kommentar
Couchfighter Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Godt gjort å ikke se at trådstarter allerede har prøvd Torchlight. Man måtte jo faktisk lese fire linjer med tekst. Trådstarter kan prøve Sacred 1 eller 2 om du ikke er kjent med de allerede. Har bare spilt Sacred 2 på PS3 som var en ganske tragisk affære port-messig, men spillet virket bra nok., hvis det hadde funket som det skal. Utenom torchlight og sacred 2 er det desverre veldig langt tilbake til bra diablo'aktige spill av brukbar standard, rett meg gjerne om jeg tar feil. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Rett meg gjerne om jeg tar feil. Titan Quest(med exp: Immortal Throne), siste gangene jeg hatt lysta på å spille noe slikt blir det allitd TQ, aldri D2 ;P Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Jeg likte også TitanQuest, det lille jeg har spilt det. Men det er en bugga affære, bare så du er advart ! Spille-spille-CTD --->>> Corrupted savegame! Det er når du har jokka i et par timer med å i det hele tatt ha fått starta spillet. Lenke til kommentar
Leakim Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Godt gjort å ikke se at trådstarter allerede har prøvd Torchlight. Man måtte jo faktisk lese fire linjer med tekst. Rofl. Fail. Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Sacred 2 + Blood & Ice expansionen. Helt fantastisk spill. Må ha tilbrakt minst 200 timer i det spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå