Kjell Arne Stava Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Kveld på melkøya Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Flott panorama av melkøya, og flott nattbilde. Ser ut til at det heller litt til venstre. Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Fint eksponeret panorama natbillede med gode farver. Lidt uskarphed præger billedet - måske p.g.a. afstanden? Bliver nok lidt uinteressant i mine øjne, specielt i højresiden. Ville gerne se flere tydelige detaljer. Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 13. september 2011 Forfatter Del Skrevet 13. september 2011 Tusen takk for god tilbakemelding Håkon, heller til venstre, humm, tja vet ikke jeg Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 13. september 2011 Forfatter Del Skrevet 13. september 2011 Tusen takk for kommentaren Webster, ja du har nokk rett når det gjelder avstanden ja Lenke til kommentar
wasco Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Dette likte jeg veldig godt Liker at du har fått med det lyse området øverst på himmelen. Dette gjør himmelen spennende, til tross for at det er ganske mørkt. At resten av bildet er mørkt og uten for mange detaljer, synes jeg er helt greit. Det jeg først og fremst legger merke til, og som jeg opplever som bildet objekt, er alle lysene. Det eneste jeg ville gjort anderledes, er at jeg ville kuttet litt i bunnen. Det mørke havet blir litt for tungt og lite spennende i forhold til resten av bildet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg