TheMoonMan Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 http://www.engadget.com/2012/02/28/join-us-for-microsofts-windows-8-press-conference-tomorrow-at-9/ Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Enig i at neste Win8 versjon har fått lite oppmerksomhet ang. lanseringen, men har så absolutt tenkt til å prøve den selv her hjemme 9AM EST = 15:00 Norsk tid ??? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 (endret) Ops, Norge har CET=Central European Time. Endret 29. februar 2012 av Blåbær Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Eastern Standard Time vel, den de bruker på østkysten i USA, f.eks. New York... Lenke til kommentar
Beyercüst Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Bare meg, eller har det vært nesten vært merkelig lite hype rundt denne lanseringen i forhold til f.eks Windows 7 betaen? Hvertfall i norsk media. Kanskje det har noe med stabiliteten til Windows 7 å gjøre, i forhold til Vista? De er vel mer Apple-freaks hele journalist-gjengen. Og for å være ærlig er det ikke mange som bryr seg om en uferdig Windows-versjon, eller et annet OS for den saks skyld. Windows er for den gjennomsnittlige bare... Windows. Men uansett, noen som vet om en liveblogg eller noe som jeg kan følge idag? Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 (endret) Men uansett, noen som vet om en liveblogg eller noe som jeg kan følge idag? tror CNET har noe... here u go Engadget også Endret 29. februar 2012 av olestokk Lenke til kommentar
Seifenblase Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 (endret) ISO-filene er nå tilgjengelige for nedlasting! http://windows.micro...S/windows-8/iso Endret 29. februar 2012 av remsan 1 Lenke til kommentar
myhken Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 (endret) Ny oppstartslogoen fra Windows 8 CP (beta): Endret 29. februar 2012 av myhken Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 virker fortsatt like klundrete å bevege seg rundt på en stasjonær maskin etter keynoten å dømme Lenke til kommentar
myhken Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Ja jeg liker ikke det der....holder på å se om jeg finner noen måte å slå dette av enkelt (uten noen hack) Holder på å legge ut bilder fortløpende fra testen min her... Dette er fortsatt Start "menyen": Og Start knappen er borte som ryktene har sagt: Men du får opp denne om du holder musen helt til venstre: Hadde faktisk trodd at de kom ut med en mer pc vennlig utgave....men det er vel slik de ønsker det skal være fremover. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Da er den lastet ned, så blir det å prøve litt i kveld Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Jeg regner med at når Windows 8 er ferdig, så kan man helt og holdent disable tiles? Eller må jeg styre pc'n min med tiles? Det er ekstremt lite aktuelt for å si det fint. Lenke til kommentar
Beyercüst Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Hvorfor i alle dager er den nettbrett låseskjermen på desktop-versjonen? Den slide-up greia... Microsoft kan da ikke være så korka? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Prøver å få driver installert (GPU) på min gamle Inspiron 9300. Geforce Go 6800. Vet at Vista/Windows 7 drivere fungerer, men klarer faktisk ikke å finne de rette. Noen som har peiling og villig til å hjelpe? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 29. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2012 http://www.youtube.com/watch?v=aebfjzdLxJA Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Ja, er dette Windows 7s ME, eller klarer faktisk Microsoft å gi ut to gode operativsystem på rad? Jeg får sjekke over helgen. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Jeg har ikke noe imot tiles og metro, eller at en drar opp låseskjermen for den saks skyld. Det jeg har noe imot, er at søkebaren er flyttet vekk og ikke er like tilgjengelig som den var i Windows 7. Når jeg ikke holder på i et eller annet program, er dette med unntak av taskbaren, den eneste UI komponenten shellet viser som jeg faktisk bruker. Jeg bruker aldri start-menyen eller desktoppen. Nå er derimot denne flyttet et par trykk vekk. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Testing er uaktuelt for min del, siden mange av virtualiseringsprogrammene rett og slett ikke greier Windows 8. - Mortis Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 La inn partisjon på harddisken, og har installert win8. Virker ganske ålreit selv på desktop. People hub virker veldig bra. Mail hub er vakker, men skulle hatt mulighet til å legge opp imap konti. Denne er uten tvil laget for nettbrett. Docke brettet på jobben, bruke desktop view for det meste. fjerne fra docking, Surfe og bruke som en iPad på vei hjem/hjemme. En ting som irriterer er music og video hub. Hvorfor kan ikke denne hente musikk og video fra lokal bibliotek. Norge som ikke har zune vil jo aldri få brukt disse funksjonene. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Har en liten følelse av at Windows 8 blir en flopp på pc markedet. Kanskje det blir mer brukende på gadget markedet. Windows har jo for det meste hatt suksess med annet hvert OS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå