Colin. Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Noen som vet hvor man endrer tastatur layout, for jeg valgte US da jeg satt opp dataen, og tenkte ikke paa at jeg da ikke fikk de tre norske bokstavene, pluss noen knapper er rett og slett paa feil knapp. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Region og språk eller region and language via kontrollpanel. 1 Lenke til kommentar
C.. Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Kontrollpanel -> Klokke, språk og område -> Legg til et språk -> Fjern US og legg til norsk så skal du få norsk tastaturoppsett automatisk. Hvis ikke så gå på alternativer også er det bare å endre inndatametode. 1 Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Takk for hjelpen Thor.&ChristofferRudi. Lenke til kommentar
Yommt Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 hvordan får jeg endret Windows store sånn at jeg får opp alle appene ikke bare noen få norske ?? Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 (endret) Hva var poenget med en dårlig metro når mange ikke vill ha den ? Når det gjelder berørings skjermer og mulighetene det gir samt at tastatur og meise funksjonene er forbedret så kan det høres ut som Microsoft i utgangspunktet skulle tvinge oss brukere vekk fra mus og tastatur, også skal de nå kompensere litt for det. jeg er klar over at brukerne har delt seg i to grupper he. Da er det merkelig at bare den ene gruppen blir tatt seriøst Hva med alle de andre som også er negativ til w8 metro ? Mitt inntrykt er at man ikke har lov til å være skeptisk til metro Og skulle man være det ( etter å ha lest uttalelser som går begge veiene) så blir man svartelistet i den grad det er mulig av de som liker Metro Da kan man lett få et inntrykk av at det er nettbrett brukerne som har herjet vilt her. Det er jo vant til å gjøre tingen på sin spesifikke måte mens de som har jobbet på pc stort sett er desktop brukere som gjør tingen på sin måte Men nå må alle gjøre som nettbrett brukerne sier Selvsagt er det ikke alle som lar seg kue så lett Her må jeg spørre om det ikke er meningen at windows skulle være enkelt å bruke slik at man kunne klare seg selv uten for mye hjelp ? Nå har jeg begynt å lure på om man kike går lit baklengs inn i fremtiden på akkurat det punktet ? Endret 17. oktober 2013 av Malvado 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå