Talker Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Hva e forskjellen på dette og andre 9800np kort? Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 prisen blant annet. Lenke til kommentar
Talker Skrevet 7. august 2003 Forfatter Del Skrevet 7. august 2003 Men forskjellen på KORTET... Kan det anbefales? Eller er det en dårlig versjon? Evt. hvorfor... Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Etter som jeg så på spesifikasjonene er det et vanlig 9800 kort, så da er det gode greier! men har aldri hørt om produsenten før.. Lenke til kommentar
leafblade Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Har dette kortet men i pro versjon, har ikke hatt noen problemer med dette merke. :smile: Bestilte fra samme plass. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 produsenten er HIS(Hightec Information Systems) Har aldrig hørt om det men det er et radeon 9800 basert kort og da er det bra greier. Lenke til kommentar
Talker Skrevet 7. august 2003 Forfatter Del Skrevet 7. august 2003 men noe burde være dårligere... (ikke vet jeg) noen ideer? Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Det som drar ned prisen er vel boundelen( den var ikke så omfattende) og kansje kjølinga er litt dårligere enn på andre merker.. men det er sikkert gode greier! Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 men noe burde være dårligere... (ikke vet jeg) noen ideer? du får med mindre skrap, rambrikkene er muligens av dårligere kvalitet og mindre overklokkbar men det tviler jeg på. jeg skal ha ett slikt ett, men jeg venter til nv38 kommer for da vil prisene synke. nv38 kommer iløpet av denne eller neste måned har jeg hørt. Lenke til kommentar
Insomnis Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 http://forum.hardware.no/viewtopic.php?p=1101322 ?!?!?!?!?!? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå