Gå til innhold

installasjons cd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva slags pc har du?

Jeg har en acer aspire 5741g, men en venn av meg har formatert den før og jeg ba han om å slette ALT og sette den opp som ny pc uten alle de acer programmene og det som følger med når du kjøper en bærbar pc.

Men han har mistet cdn sin og jeg lurer egentlig på om hvor jeg kan få skaffet meg en ny cd gratis fra nettet som jeg kan brenne selv

Lenke til kommentar

Microsoft har ingen linker til Windows 7 DVD platen, ergo det er ingen mulighet til å laste ned en slik plate lovlig. Hadde du hatt MSDN/Technet tilgang kunne du lastet ned .iso filene, men da hadde du neppe laget denne tråden.

Bruk tipset om å søke på forumet, det finnes dusinvis av helt like tråder som du har laget. Og de fleste av dem inneholder ulike forslag til alternative løsninger...

Lenke til kommentar

Microsoft har ingen linker til Windows 7 DVD platen, ergo det er ingen mulighet til å laste ned en slik plate lovlig. Hadde du hatt MSDN/Technet tilgang kunne du lastet ned .iso filene, men da hadde du neppe laget denne tråden.

Bruk tipset om å søke på forumet, det finnes dusinvis av helt like tråder som du har laget. Og de fleste av dem inneholder ulike forslag til alternative løsninger...

Ok, takk skal du ha

Lenke til kommentar

Som sagt vil alle fabriksmaskiner med Windows 7 ha en recovery-partisjon. På Acer er det stor sett å holde inn ALT+F10 ved oppstart. Dersom du av en eller annen grunn har fått slettet, eller ødelagt, denne partisjonen kan du kontakte Acer. De vil da mot et gebyr sende deg et recovery-kit på DVD.

Endret av Nuffern
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...