samco Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Synd sony ødela ps3 flotte design med cheapo slimmen Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Det jeg mener er at på Ps3 og Xbox er nesten alle under 13 år, mens på Steam så er i hvert fall de fleste over 13 +. Når ble 13 en målestokk for å være voksen? Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Når ble 13 en målestokk for å være voksen? Den dagen man møter sin første 12 åring i lobbyen til cod.. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 (endret) egentlig å sammenlinge psn mot live er gratis er ikke altid det beste Xbox 360 = Kvantitet Ps3 = Kvalitet enkelt og greit Enkelt og greit Egentlig liker jeg ingen av delene (selv om jeg har xbox selv), men jeg foretrekker Steam før begge disse konsollene. Steam er mest for oss som er litt eldre en andre, mens ps3 og xbox er for unger som sitter og camper i hjørner og kødder seg med mic. I tilegg er Steam helt gratis og laste ned, men spillene er selvsagt ikke gratis. Hva i all verden mener du med dette? Det jeg mener er at på Ps3 og Xbox er nesten alle under 13 år, mens på Steam så er i hvert fall de fleste over 13 +. Selvsagt måtte vi få inn noen fanboys i denne tråden også. Og vi tør vel ingen å gjette på alderen deres etter dette innlegget, eller? For å svare trådstarter, så ville jeg gått for konsollen med flest spill du er interessert i, eller den som gir deg best multiplayeropplevelse om dette er viktig for deg. Her teller kvalitet, pris og venner inn som de tre viktigste faktorene. Endret 19. september 2011 av taterfyrings Lenke til kommentar
Hammarhaus Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 PlayStation 3 + Gratis nettfunksjoner + Brukervennlige menyer + Blu-ray + Enkel skifting av harddisk - Høyt strømforbruk - Ikke like bredt utvalg (spill) - Elendig nettleser Xbox 360 + Ganske optimaliserte spill + Stabil nettjeneste (Xbox Live) + Lavere strømforbruk - Xbox Live er en betaltjeneste - Koster mye å bytte harddisk (man må ha Microsoft-versjon) Jeg er en PlayStation-tilhenger (selv om jeg har begge konsollene), men mener at X360 "vinner" på grunn av de nevnte plusspunktene. Om du ønsker mediasenter-løsning i tillegg, så er PlayStation 3 "vinneren". For å si det enklere: Er du en "hardcore"-gamer, gå for 360 (pga noe bedre spillutvalg og stabil nettjeneste (Xbox Live)). Er du en casual-gamer/film-elsker, gå for PS3 (pga gratis nettspilling og Blu-ray) Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 (endret) Synd sony ødela ps3 flotte design med cheapo slimmen Det har vel MS og gjort med den nye slimmen. Finnes faktisk folk der ute som har kjøpt 250GB S og forventa den som glinset og fikk faktisk cheapo versjonen @Hammarhaus Hva mener du med hardcore kun på 360? Man er like mye hardcore viss man spiller på PS3 imens man har en 360 eller har kun 1 konsoll.... Herregud, hva er jeg da likksom som spiller på 4-7 forskjellige maskiner hver dag? Ultimate gamer Ikke like bredt spillutvalg du likksom Jeg har hatt flere forskjellige sjangrer på PS3n som ikke involvere skyting som jeg har omtrent konstant skyting på X360. Halo, Gears og Alan Wake osv . Selvom det finnes unntak på begge konsollene såklart! Endret 20. oktober 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
sidiusn Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 du kain jo skaff bægge? får jo xbox360 å ps3 te sammen under 4000kr. som mang ainna følk har sakt e my fram å tebake. begge to har mang exclusive titels her i eu. så xbox har nånn spæll ps3 itj har å xbox har spæll ps3 itj har. æ har bægge ferdi på xbox må æ ha tales serien. å på ps3 mått æ ha god of war 3. så sjå på kolles spæll du vil ha så velg. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Egentlig liker jeg ingen av delene (selv om jeg har xbox selv), men jeg foretrekker Steam før begge disse konsollene. Steam er mest for oss som er litt eldre en andre, mens ps3 og xbox er for unger som sitter og camper i hjørner og kødder seg med mic. I tilegg er Steam helt gratis og laste ned, men spillene er selvsagt ikke gratis. Hva i all verden mener du med dette? Det jeg mener er at på Ps3 og Xbox er nesten alle under 13 år, mens på Steam så er i hvert fall de fleste over 13 +. Røyket pot? Hvis du kun spiller cod er det ikke rart du ser mange unge. Men på feks bf ser jeg en god del voksne på ps3 spiller. De føeste yngre kjøper kanskje xbox men kommer ann på hvilket spill man siller. Jeg selv foretrekker ps3 framfor xbox pga gamermiljøet blandt voksne er større på ps3" Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Flott for deg synes selv det er kjedelig å spille uten å snakke med en eller flere så samtidig, men det er jo meg da Jeg og, I battlefield snakker vi 4 og 4 i squade. Ikke 1 og 1 som du tror Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå