Gå til innhold

XBOX eller PS3 ?

TomKorawit

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dæven så mye folk skulle beskytte den konsollen de har.

Første innlegget er et av de få innleggene med vett.

Her er noen faktorer som burde spille en rolle.

~Hvilken konsoll har vennene dine?

~Se på eksklusive titler:

http://en.wikipedia.org/wiki/Category:PlayStation_3-only_games

http://en.wikipedia.org/wiki/Category:Xbox_360-only_games

NB: Fable 3 og enkelte andre spill er ikke på listen over xbox only games pga de også er ute på pc. Men du får ikke fable 3 på ps3, går også andre veien.

~Kontrolleren, dette er en vane sak, jeg har ganske store hender og liker derfor xbox kontrollen, den føles større ut, og veier en del mer. Noe jeg liker, andre liker det ikke.

ds3.jpg

gamepad.jpg

Der puttet jeg mine 2 cents, og prøvde på å gi deg informasjon fra et nøytralt ståsted. Good luck :)

Endret av Verbal Hologram
Lenke til kommentar

Enig :yes: dermed enda viktigere med en god chat funksjon når buds spiller forskjellige spill så kontakten kan bli holdt

:cool: Og sammen slåingen av windows8 ,windows mobile7 og xbox live til en enorm multi format platform er :thumbup: meget bra

Endret av samco
Lenke til kommentar

Enig :yes: dermed enda viktigere med en god chat funksjon når buds spiller forskjellige spill så kontakten kan bli holdt

:cool: Og sammen slåingen av windows8 ,windows mobile7 og xbox live til en enorm multi format platform er :thumbup: meget bra

og hva med de som vil ha en utrolig Single player opplevlse?

Lenke til kommentar

Singel player er ingen problem med cross gaming chat på xbox live :thumbup:

Og selvsagt muligheten til å hoppe in på spille sesjoner som buds din spiller er et pluss :thumbup: ingen meldinger eller trasige invitasjoner needed ...

jeg tror ikke du har helt skjønt poenget mitt, personlig når jeg spiller igjennom en karriere så skal det gjøres HELT alene med mindre det er et ordentlig CO-OP tilrette lagt spill.

og Xbox klarer ikke og gi meg den følelsen med sine eksklusive titler. og det andre jeg prøver og si er at Xbox 360 er Ingenting uten Live. så hvis vedkommende er uten nett kan det fort bli kjedelig.

Lenke til kommentar

Singel player er ingen problem med cross gaming chat på xbox live :thumbup:

Og selvsagt muligheten til å hoppe in på spille sesjoner som buds din spiller er et pluss :thumbup: ingen meldinger eller trasige invitasjoner needed ...

jeg tror ikke du har helt skjønt poenget mitt, personlig når jeg spiller igjennom en karriere så skal det gjøres HELT alene med mindre det er et ordentlig CO-OP tilrette lagt spill.

og Xbox klarer ikke og gi meg den følelsen med sine eksklusive titler. og det andre jeg prøver og si er at Xbox 360 er Ingenting uten Live. så hvis vedkommende er uten nett kan det fort bli kjedelig.

forever_alone_face.png?w=330&h=258

Du kan spille like alene på en xbox som du kan på ps3.

Lenke til kommentar

Mere glad vi har hele mass effect sagan på 360n :hmm:

Beste tipset til deg er vel å spille offline når du vill være alene :hmm: tror ps3 er mere deg egentlig :ermm:

Like tips er appen :thumbup: whatsapp eller pingchat på android eller iphone genialt måte å holde kontakt med spille buds world wide 24.7 brukes flittig av meg og endel av live buddene mine for yttteligere kontakt

Lenke til kommentar

NB: Fable 3 og enkelte andre spill er ikke på listen over xbox only games pga de også er ute på pc. Men du får ikke fable 3 på ps3, går også andre veien.

~Kontrolleren, dette er en vane sak, jeg har ganske store hender og liker derfor xbox kontrollen, den føles større ut, og veier en del mer. Noe jeg liker, andre liker det ikke.

ds3.jpg

gamepad.jpg

Der puttet jeg mine 2 cents, og prøvde på å gi deg informasjon fra et nøytralt ståsted. Good luck :)

Så mitt innlegg heller ikke var noe vett i?

Er på lik ground av nøytralitet det jeg også sa så du sa.

Noen i denne tråden har det samme synet som meg, velg begge viss man har pengene. Viss ikke så velger du utifra eksklusiver eller hvor vennene dine er å gamer. Godt jeg har noen venner på 360 og noen på PS3.

Kan føye også til at når jeg har ca like mye achivements (her vet jeg har noe mer) som trophies så har jeg ihvertfall brukt begge imotsetning hva mange spillere der ute har gjort.

Da skal det tilsi at jeg liker begge på de positive sidene, og begge har også svakheter som jeg også ser.

@Samco blir litt feil det også.

Da kan jo mange andre si dette: PS3 har snart hele MGS-serien siden vi har MGS4 der.

Lenke til kommentar

Vi har gitt våre tips nå, og det er opp til TS å velge.

Kort oppsumert kom vi fram til at xbox HW suger, men har bra internett.

PS3 hw er mye bedre en xbox, men internett suger.

Så da må man se på andre ting: Hvilke spill? F.eks Halo serien er kun til xbox, og Heavy rain til PS3.

PS3 har som sagt bedre HW og et bedre utsene + blu ray spiller.

Dersom du er 1337 cod spiller er det xbox som er mest populært, bare ta en titt på machinima.

Så konkulusjonen er at ingen av disse er noe bra og TS bør gå for en Nintedo Wii.

Jeg har xbox, dersom jeg kunne valgt på nytt hadde jeg valgt ps3 fordi den bråker mindre, har blu ray spiller og bedre til media avspilling (og gratis online spilling). Derimot har nesten alle i min vennekrets xbox - så jeg måtte valgt xbox igjen dersom jeg ville spilt med de.

Lenke til kommentar

ds3.jpg

gamepad.jpg

Så mitt innlegg heller ikke var noe vett i?

Er på lik ground av nøytralitet det jeg også sa så du sa.

Noen i denne tråden har det samme synet som meg, velg begge viss man har pengene. Viss ikke så velger du utifra eksklusiver eller hvor vennene dine er å gamer. Godt jeg har noen venner på 360 og noen på PS3.

Kan føye også til at når jeg har ca like mye achivements (her vet jeg har noe mer) som trophies så har jeg ihvertfall brukt begge imotsetning hva mange spillere der ute har gjort.

Da skal det tilsi at jeg liker begge på de positive sidene, og begge har også svakheter som jeg også ser.

@Samco blir litt feil det også.

Da kan jo mange andre si dette: PS3 har snart hele MGS-serien siden vi har MGS4 der.

Jeg hintet ingen sted på at ditt innlegg ikke var saklig. Men du følte deg selv truffet.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...