Gå til innhold

XBOX eller PS3 ?

TomKorawit

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Huff, hater virkelig Xbox Fanboys og Ps3 fanboys.

Egentlig liker jeg ingen av delene (selv om jeg har xbox selv), men jeg foretrekker Steam før begge disse konsollene. Steam er mest for oss som er litt eldre en andre, mens ps3 og xbox er for unger som sitter og camper i hjørner og kødder seg med mic. I tilegg er Steam helt gratis og laste ned, men spillene er selvsagt ikke gratis.

Men det er egentlig opp til deg gidder ikke og ramse opp til grunnen til og kjøpe ditt og datt.

Lenke til kommentar

Egentlig liker jeg ingen av delene (selv om jeg har xbox selv), men jeg foretrekker Steam før begge disse konsollene. Steam er mest for oss som er litt eldre en andre, mens ps3 og xbox er for unger som sitter og camper i hjørner og kødder seg med mic. I tilegg er Steam helt gratis og laste ned, men spillene er selvsagt ikke gratis.

Hva i all verden mener du med dette?

• Liker 2
Lenke til kommentar

Helt klart begge to!

PS3 har en svakere onlinedel, men til gjengjeld er den gratis å det er et greit pluss. Den har også Blu-Ray som for min del har gjort jeg vil aldri gå tilbake til DVD angående film. Å den har eksklusiver som pusher grafikk og gameplay fremover. PSN har også utvalg av diverse spill som koster ikke mer en fra 25-til 100kr, og noen av disse er faktisk bra!

Xbox 360 har flotteste onlinesystemet for min del, pga partychat til de gangene MP gaming er i fokus, og brukervennligheten er akkurat like enkelt så på PS3. Å her finne du Gears serien som for min del det beste X360 har å tilby. Du finner også XBLA titler som kan være i din interesse.

Begge to er flotte konsoller, og er verdt de få kronene man må ut med. Jeg kunne ikke hatt bare en av dem. For det hadde vært sorgens kapittel! Jeg vet at noen her inne ikke tror på det jeg skriver, men ikke hør på dem ;)

Endret av iToMaN
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Helt klart begge to!

PS3 har en svakere onlinedel, men til gjengjeld er den gratis å det er et greit pluss. Den har også Blu-Ray som for min del har gjort jeg vil aldri gå tilbake til DVD angående film. Å den har eksklusiver som pusher grafikk og gameplay fremover. PSN har også utvalg av diverse spill som koster ikke mer en fra 25-til 100kr, og noen av disse er faktisk bra!

Xbox 360 har flotteste onlinesystemet for min del, pga partychat til de gangene MP gaming er i fokus, og brukervennligheten er akkurat like enkelt så på PS3. Å her finne du Gears serien som for min del det beste X360 har å tilby. Du finner også XBLA titler som kan være i din interesse.

Begge to er flotte konsoller, og er verdt de få kronene man må ut med. Jeg kunne ikke hatt bare en av dem. For det hadde vært sorgens kapittel! Jeg vet at noen her inne ikke tror på det jeg skriver, men ikke hør på dem ;)

Hehe, du + fler snakker som om det er fakta. Er vel smak og behag når det kommer til online delen og mange punkter som kan dras opp.

Annbefaler trådstarter å gå for den som han har venner på og som har spilla han liker.

Enkelt og greit.

Endret av Dennis Aron
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva i all verden mener du med dette?

Det jeg mener er at på Ps3 og Xbox er nesten alle under 13 år, mens på Steam så er i hvert fall de fleste over 13 +.

Lenke til kommentar

Enkelt valg, skal du spille mye online med venner: velg xbox360.

Dersom du spiller mest singel player, og/eller vil bruke den som media spiller velg ps3.

I tillegg bør du velge den konsollen som flest av dine kompiser har, det er ikke gøy å komme med PS3 når alle i din vennekrets har xbox.

Lenke til kommentar

Ps3

-Gratis Online spilling

-En stor mengde "Exclusive" spill

-utrolig brukervennlig

-Blue-Ray

-Playstation Pluss

-Trenger ikke batteri til spaker som KOM i Ps3 pakken

- veldig god service

Xbox 360

-Xbox Live er den god del lengre frem enn PSN

-kan kjøpe utrolig mange spill på Live

-Cross game chat

-en del "Exclusive" spill

-Brukervennlige menyer

-en grei service, hadde vært greit hvis de hadde svar på problemet jeg hadde.(Måtte fikse problemet selv)

for min del mener jeg at Ps3 gir mer for pengene, 360 er kun god med nett tilgang, uten det er det et latterlig system.

jeg merker at alle xbox "Folkene" Kun skryter av Live. det er vell det eneste argumentet de har. og ja Live kunne banket PSN, men det er ikke KUN det som definerer en konsoll.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...