TomKorawit Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Hva bør jeg velge? XBOX 360 ELLER PLAYSTATION 3? 10 grunner for XBOX og 10 grunner got PS3 har vært kjempe fint ; ) Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Velg den som har de spillene du synes ser bra ut, og vurder samme konsoll som venner har om du har tenkt å spille samens med dem. 3 Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Støtter det han over meg sa. Jeg hadde gått for den konsollen som solgte de spillene jeg mest var interessert i. Eller bare kjøp begge siden de ikke koster så fryktelig mye ;p Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Kjøp den konsollen som har flest spill du er ute etter, gjerne en som vennene dine har og den kontrollern du er mest komfortabel med. Lenke til kommentar
Vidkun Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Xbox360 har dårlig utvalg av ratt, mens de fleste usb-ratt funker på ps3. Lenke til kommentar
Game0rz Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Huff, hater virkelig Xbox Fanboys og Ps3 fanboys. Egentlig liker jeg ingen av delene (selv om jeg har xbox selv), men jeg foretrekker Steam før begge disse konsollene. Steam er mest for oss som er litt eldre en andre, mens ps3 og xbox er for unger som sitter og camper i hjørner og kødder seg med mic. I tilegg er Steam helt gratis og laste ned, men spillene er selvsagt ikke gratis. Men det er egentlig opp til deg gidder ikke og ramse opp til grunnen til og kjøpe ditt og datt. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Egentlig liker jeg ingen av delene (selv om jeg har xbox selv), men jeg foretrekker Steam før begge disse konsollene. Steam er mest for oss som er litt eldre en andre, mens ps3 og xbox er for unger som sitter og camper i hjørner og kødder seg med mic. I tilegg er Steam helt gratis og laste ned, men spillene er selvsagt ikke gratis. Hva i all verden mener du med dette? 2 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Det der gir fint lite mening for min det. Hvis han ønsker seg pcspill, så tviler jeg på at han spurt om hva som er best av xbox og ps3. 1 Lenke til kommentar
samco Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Helt klart Xbox 360... Online og bruker vennelighet er boxen langt foran Ps3 Live er godt intregert med 360, Psn føles som en add on for ps3 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 (endret) Helt klart begge to! PS3 har en svakere onlinedel, men til gjengjeld er den gratis å det er et greit pluss. Den har også Blu-Ray som for min del har gjort jeg vil aldri gå tilbake til DVD angående film. Å den har eksklusiver som pusher grafikk og gameplay fremover. PSN har også utvalg av diverse spill som koster ikke mer en fra 25-til 100kr, og noen av disse er faktisk bra! Xbox 360 har flotteste onlinesystemet for min del, pga partychat til de gangene MP gaming er i fokus, og brukervennligheten er akkurat like enkelt så på PS3. Å her finne du Gears serien som for min del det beste X360 har å tilby. Du finner også XBLA titler som kan være i din interesse. Begge to er flotte konsoller, og er verdt de få kronene man må ut med. Jeg kunne ikke hatt bare en av dem. For det hadde vært sorgens kapittel! Jeg vet at noen her inne ikke tror på det jeg skriver, men ikke hør på dem Endret 16. september 2011 av iToMaN 2 Lenke til kommentar
samco Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 (endret) Ps3 som BD spiller? :!: Etter Tron i 3D ble den fort skifta ut Ps3 var en god bd spiller da den ble lansert ... time has passed ages ago Endret 17. september 2011 av samco Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 (endret) Helt klart begge to! PS3 har en svakere onlinedel, men til gjengjeld er den gratis å det er et greit pluss. Den har også Blu-Ray som for min del har gjort jeg vil aldri gå tilbake til DVD angående film. Å den har eksklusiver som pusher grafikk og gameplay fremover. PSN har også utvalg av diverse spill som koster ikke mer en fra 25-til 100kr, og noen av disse er faktisk bra! Xbox 360 har flotteste onlinesystemet for min del, pga partychat til de gangene MP gaming er i fokus, og brukervennligheten er akkurat like enkelt så på PS3. Å her finne du Gears serien som for min del det beste X360 har å tilby. Du finner også XBLA titler som kan være i din interesse. Begge to er flotte konsoller, og er verdt de få kronene man må ut med. Jeg kunne ikke hatt bare en av dem. For det hadde vært sorgens kapittel! Jeg vet at noen her inne ikke tror på det jeg skriver, men ikke hør på dem Hehe, du + fler snakker som om det er fakta. Er vel smak og behag når det kommer til online delen og mange punkter som kan dras opp. Annbefaler trådstarter å gå for den som han har venner på og som har spilla han liker. Enkelt og greit. Endret 18. september 2011 av Dennis Aron 1 Lenke til kommentar
Game0rz Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Egentlig liker jeg ingen av delene (selv om jeg har xbox selv), men jeg foretrekker Steam før begge disse konsollene. Steam er mest for oss som er litt eldre en andre, mens ps3 og xbox er for unger som sitter og camper i hjørner og kødder seg med mic. I tilegg er Steam helt gratis og laste ned, men spillene er selvsagt ikke gratis. Hva i all verden mener du med dette? Det jeg mener er at på Ps3 og Xbox er nesten alle under 13 år, mens på Steam så er i hvert fall de fleste over 13 +. Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Enkelt valg, skal du spille mye online med venner: velg xbox360. Dersom du spiller mest singel player, og/eller vil bruke den som media spiller velg ps3. I tillegg bør du velge den konsollen som flest av dine kompiser har, det er ikke gøy å komme med PS3 når alle i din vennekrets har xbox. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Ps3 -Gratis Online spilling -En stor mengde "Exclusive" spill -utrolig brukervennlig -Blue-Ray -Playstation Pluss -Trenger ikke batteri til spaker som KOM i Ps3 pakken - veldig god service Xbox 360 -Xbox Live er den god del lengre frem enn PSN -kan kjøpe utrolig mange spill på Live -Cross game chat -en del "Exclusive" spill -Brukervennlige menyer -en grei service, hadde vært greit hvis de hadde svar på problemet jeg hadde.(Måtte fikse problemet selv) for min del mener jeg at Ps3 gir mer for pengene, 360 er kun god med nett tilgang, uten det er det et latterlig system. jeg merker at alle xbox "Folkene" Kun skryter av Live. det er vell det eneste argumentet de har. og ja Live kunne banket PSN, men det er ikke KUN det som definerer en konsoll. Lenke til kommentar
samco Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 egentlig å sammenlinge psn mot live er gratis er ikke altid det beste Lenke til kommentar
ATLW Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Xbox 360. hvorfor? Jo, pga formene på Trigger knappen. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 egentlig å sammenlinge psn mot live er gratis er ikke altid det beste Xbox 360 = Kvantitet Ps3 = Kvalitet enkelt og greit Lenke til kommentar
samco Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 xbox 360 for sosiale spillere ps3 for singel player folk Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Xbox360 har dårlig utvalg av ratt, mens de fleste usb-ratt funker på ps3. Det er faktisk viktigere ting i livet enn ratt. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå