Gå til innhold

BK: -Underground Mission-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Velfungerende og velkomponeret billede med en god historie.God dybdevirkning i billedet. Fint med den mørke person i forgrunden.

Synes at gruppen samlet ikke ser specielt skræmte eller skræmmende ud i forhold til din titel. Dramatikken kunne måske øges gennem en efterbehandling af ansigtsudtryk. (lys/skygge/kontrast)

Ville måske gøre et forsøg med at fjerne lysglimtet på væggen i øverste højre hjørne for at forstærke udtrykket.

Seværdigt billede i mine øjne.

Lenke til kommentar

Velfungerende og velkomponeret billede med en god historie.God dybdevirkning i billedet. Fint med den mørke person i forgrunden.

Synes at gruppen samlet ikke ser specielt skræmte eller skræmmende ud i forhold til din titel. Dramatikken kunne måske øges gennem en efterbehandling af ansigtsudtryk. (lys/skygge/kontrast)

Ville måske gøre et forsøg med at fjerne lysglimtet på væggen i øverste højre hjørne for at forstærke udtrykket.

Seværdigt billede i mine øjne.

Tusen takk for kommentar Steen. Jeg kunne nok gjort en hel del med bildet, men er litt usikker på hvilken retning jeg i tilfellet skulle la bilde gå. Det er jo ikke et bilde av noen stormtropper akkurat. En helt annen ting er at jeg for tiden ikke føler for å manipulere eller på andre måter overredigere bildene mine. Slik går jo litt i bølgedaler med de fleste av oss.

PS! det du nevner om lysglimt oppe til høyre. Tror muligens det er omrisset av trappeåpningen du ser.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...