ferdinan-foto.no Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 -Underground Mission- Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Veldig bra bilde dette Bjørn David, mye spennende lys og uttrykk her. God beskrivelse av stunden. Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Velfungerende og velkomponeret billede med en god historie.God dybdevirkning i billedet. Fint med den mørke person i forgrunden. Synes at gruppen samlet ikke ser specielt skræmte eller skræmmende ud i forhold til din titel. Dramatikken kunne måske øges gennem en efterbehandling af ansigtsudtryk. (lys/skygge/kontrast) Ville måske gøre et forsøg med at fjerne lysglimtet på væggen i øverste højre hjørne for at forstærke udtrykket. Seværdigt billede i mine øjne. Lenke til kommentar
ferdinan-foto.no Skrevet 13. september 2011 Forfatter Del Skrevet 13. september 2011 Veldig bra bilde dette Bjørn David, mye spennende lys og uttrykk her. God beskrivelse av stunden. Tusen takk for kommentar Håkon, ha en fin kveld. Lenke til kommentar
ferdinan-foto.no Skrevet 13. september 2011 Forfatter Del Skrevet 13. september 2011 Velfungerende og velkomponeret billede med en god historie.God dybdevirkning i billedet. Fint med den mørke person i forgrunden. Synes at gruppen samlet ikke ser specielt skræmte eller skræmmende ud i forhold til din titel. Dramatikken kunne måske øges gennem en efterbehandling af ansigtsudtryk. (lys/skygge/kontrast) Ville måske gøre et forsøg med at fjerne lysglimtet på væggen i øverste højre hjørne for at forstærke udtrykket. Seværdigt billede i mine øjne. Tusen takk for kommentar Steen. Jeg kunne nok gjort en hel del med bildet, men er litt usikker på hvilken retning jeg i tilfellet skulle la bilde gå. Det er jo ikke et bilde av noen stormtropper akkurat. En helt annen ting er at jeg for tiden ikke føler for å manipulere eller på andre måter overredigere bildene mine. Slik går jo litt i bølgedaler med de fleste av oss. PS! det du nevner om lysglimt oppe til høyre. Tror muligens det er omrisset av trappeåpningen du ser. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Dramatisk og fint uttrykk Synes du har fått fram det du ønsker på en fin måte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg