Per Solberg Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Svaberg i Bohuslän Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Miss Photography Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Flott foto:) Fint lys fra himmelen:) Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Innbydende og fint Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Fint billede med gode farver, plastisk virkning og fin eksponering. Er noget usikker på din komposition fordi dit fokuspunkt er Svaberg i forgrunden?, men mine øjne presses til at overse fjeldet og søge mod skæret i det fjerne og gøre dette til fokuspunkt. Små skytotter forstyrrer lidt. Absolut seværdigt billede. Lenke til kommentar
Per Solberg Skrevet 14. september 2011 Forfatter Del Skrevet 14. september 2011 Websters sa: "Er noget usikker på din komposition fordi dit fokuspunkt er Svaberg i forgrunden?" Svaberget er mitt fokus og hovedmotivet i bildet. Himmelen og skjæret klarer ikke å veie opp tyngden av det store svaberget og bildet blir venstretungt. I dette bildet synes jeg tyngden av svaberget er så "kraftig" at det i mine øyne er med på å underbygge roen jeg finner her ute i skjærgården. Dette prøvde jeg å fange og mener selv jeg lyktes godt. Men er selvfølgelig nysjerrig og lydhør overfor andres meninger. Takk for kommentarene ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg