Lovetrain Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Lest litt rundt på tester og slikt, men virker som det er så utrolig mye forskjellige versjoner,produsenter osv av hver serie Er Min lenke et kort som vil fungere bra? Og som vil vare en stund? Behøver ikke kunne kjøre alt på max. Evt noen andre alternativ i samme prisklasse. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 (endret) Need more input. Hva er budsjettet ditt? Hvilken PC har du nå, evt prøv å liste opp delene om den er selvbygd? Endret 13. september 2011 av Benny Lenke til kommentar
Lovetrain Skrevet 13. september 2011 Forfatter Del Skrevet 13. september 2011 Need more input. Hva er budsjettet ditt? Hvilken PC har du nå, evt prøv å liste opp delene om den er selvbygd? i5 250k, 8gb ram, ssd og 750w strømforskyning. Hovedkort husker jeg ikke helt. Budsjett på kortet kab vel ikke gå over 2000 hvertfall. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 GTX 560 Ti er et at de beste kortene du kan kjøpe til den prisen. Om du kan få et 6950 1GB til 50 kr mer hadde jeg gått for det, men det er ingen stor forskjell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå