12f Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Kjøpte i dag et SB Live lydkort (brukt). Det virker som det skal, bortsett fra når jeg prøver å spille inn lyd via innlinjen på kortet. Lyden kommer inn og ut igjen (altså, jeg hører den i høyttalerne), men jeg klarer ikke å spille inn lyden. Tror jeg har gått gjennom det som er av innstillinger, men fortsatt ingen reaksjon. Jeg bruker Windows XP. Har tenkt på om det er noen kabler jeg koblet feil "der inne", men da ville jeg vel ikke hørt noen lyd i det hele tatt? Hjelp! 12f Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Set det til og ta opp fra "What-U-Hear" i play control(dobbelklikk på høytalerikonet i systray->options->properties->recording->ok) Hvis det ikke funker da er nok kortet ødelagt Lenke til kommentar
12f Skrevet 7. august 2003 Forfatter Del Skrevet 7. august 2003 Jeg finner jaggu ikke den funksjonen jeg.... Kan du forklare en gang til? På en annen måte? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 -dobbelklikk på høytalerikonet i systray(nede i høyre hjørne av skjermen) -velg Alternativer -velg egenskaper -velg inspilling -klikk ok hak av på velg under volumkontrollen for "What U Hear" ta opp :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå