Fx21 Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Hei, hvilken sko burde jeg velge? Kayano 17 eller pegasus 28? Jeg har en smule underpronasjon, men ikke så mye at jeg burde tenke noe veldig på det. Jeg løper veldig mye og er derfor veldig avhengi av en god løpesko. Lenke til kommentar
darkducks Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Har personlig utrolig god erfaring med Asics både kayano og kinsei! Holder lenge og utrolig komfortable! Underpronerer sjølv litt! Lenke til kommentar
Fx21 Skrevet 13. september 2011 Forfatter Del Skrevet 13. september 2011 Har personlig utrolig god erfaring med Asics både kayano og kinsei! Holder lenge og utrolig komfortable! Underpronerer sjølv litt! Hmmm... Har vært innom tanken på kinsei også! Hvilken vil du da anbefale? Kayano eller Kinsei... Lenke til kommentar
darkducks Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Spørs også litt på vekten din. Kinsei er mer beregnet på "tyngre" løpere. 90kg+ Komfortmessig mener jeg de stiller ganske så likt. Kayano er også litt billigere så hadde gått for dem! Har for øyeblikket to par kinsei2, et par kinsei 3 og et par kayano 17, og kayano 17 er nok de jeg bruker mest! Lenke til kommentar
Fx21 Skrevet 13. september 2011 Forfatter Del Skrevet 13. september 2011 Spørs også litt på vekten din. Kinsei er mer beregnet på "tyngre" løpere. 90kg+ Komfortmessig mener jeg de stiller ganske så likt. Kayano er også litt billigere så hadde gått for dem! Har for øyeblikket to par kinsei2, et par kinsei 3 og et par kayano 17, og kayano 17 er nok de jeg bruker mest! Jeg veier ikke mer enn 65 kg. Jeg eier allerede Kayano 14, 15 og 16. Jeg vurderer derfor å skifte modell, men har ikke helt bestemt meg. Lenke til kommentar
darkducks Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Ikkje store forskjellen på kayano 17 og 16 vertfall. Trur k17 er nokon gram lettare. Ofte er det slik at man finn det "merket" som passer foten best. Er nokon merker til dømes Nike som er litt smale i bredden. Lenke til kommentar
Fx21 Skrevet 14. september 2011 Forfatter Del Skrevet 14. september 2011 Nå er iallefall skoen kjøpt. Jeg gikk for kayan17 ettersom de ikke hadde kinsei på lager i min str. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå