NeEeO Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Hei, Jeg er 15, Og liker lissom den kaptein sabeltann sangen. Er det barnslig av meg? Dumt spørsmål..men..men. Lenke til kommentar
frds Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Folk liker forskjellig, det trenger ikke være noe barnslig og like den sangen. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Hei, Jeg er 15, Og liker lissom den kaptein sabeltann sangen. Er det barnslig av meg? Dumt spørsmål..men..men. Nei nei, for all del! Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Jeg er 21, å jeg digger rytmen og takten i Sabeltann sangene! Lenke til kommentar
Nerdrage Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 er selv 29 og har god sans for sabeltann sangen. er også en god del andre sanger fra sabeltann som er sabla bra. Ikke bare er de fengende for barn, men hvis man som ungdom/voksen setter seg ned og virkerlig lytter til disse sangene hører man godt at musikken i seg selv er veldig godt gjennomført og av ypperste klasse. Lenke til kommentar
Nokkefeita Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Kaptein Sabeltann, Diverse Disney osv.... Syntes disse er gøy og fengende å høre på Gutt 17 Lenke til kommentar
Spider Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 (endret) Nå vet ikke jeg hva slags forhold dere unge i dag hadde til Kaptein Sabeltann som barn, men da jeg var en liten pjokk var han det største i verden (for ordens skyld referer jeg til en tid før Jurrasic Park). Å geniunt like låten(e) i dag er jeg allikevel ikke helt sikker på er menneskelig mulig, men hvis det er av nostalgiske årsaker kan det lett forsvares. Gretten gammel gris, 25. Endret 14. september 2011 av elevathor Lenke til kommentar
Aryvandaar Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Jeg ser ikke noe problem med å like det, eller være barnslig. Det utrykket bruker jeg om meg selv noen ganger, men med stolthet. Å være seriøs hele tiden er noe jeg ser på som forferdelig. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Det er alltid artig å høre på musikk fra barndommen. Og å være barnslig er bare bra. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Har sansen for barnemusikkskapere som tenker på foreldrene også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå