Haze2003 Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Hei! Jeg har lyst og skaffe meg ADSL sammen med en kamerat som bor i samme rekkehus rekken her.. Han bor 3leilighter fra meg... Sånn ca15m. Og vil ha tråløst netverk.. for sparer jo fort inn de pengene på ADSL abb. Har spørt litt runt.. og ha fått annbefalt dette... http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...9&GrpID=15&s=pl & http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...9&GrpID=12&s=pl Sånn.. skulle også gjerne har forklart litt hvordan jeg gjør det... Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 er ikke sikker på om det er lov å dele internett tilkoblingen over flere husstander. tele oparatøren liker det ikke. Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 men.. du trenger ikke gjøre stort. koble på alt som det skal installere nettverks kortet. då er du på nett. og videre kan du gokjenne hvilke pc'er som skal kunne koble seg til osv. Lenke til kommentar
enden Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 er ikke sikker på om det er lov å dele internett tilkoblingen over flere husstander. tele oparatøren liker det ikke. Man deler ikke internett-tilkoblingen, men gir andre tilgang til sitt private nettverk. Dette nettverket er privat eiendom og ISP har ingenting de skulle ha sagt. Lenke til kommentar
Haze2003 Skrevet 7. august 2003 Forfatter Del Skrevet 7. august 2003 Takk for reply.. Men.. det jeg fikk annbefalt.. er det bra saker eller? Noe spesielt jeg må gjøre? Kan jeg bruke den netverks step-by-step i winXP? Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 bare å ta step by step nettverks greien i XP. XP er nokså praktisk alt går av seg selv..... ang. utstyret, det ser bra ut, motakeren kan jeg ikke si noe om, men Aksesspunktet er bra greier, har det selv. Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 til ENDEN: Hei! Jeg har lyst og skaffe meg ADSL sammen med en kamerat som bor i samme rekkehus rekken her.. Han bor 3leilighter fra meg... Sånn ca15m.Og vil ha tråløst netverk.. for sparer jo fort inn de pengene på ADSL abb. vil tro at dette betyr at han mener å dele oppkoblingen, men det er umulig for ISP å vite noe om hvem som deler internett oppkobling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå