T.O.E Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Hei! Jeg har sluttet å bruke msn for den sosiale biten for flere år siden, men jeg har alltid holdt meg pålogget selv om jeg ikke bruker den, ettersom jeg er avhengig av å få beskjed når jeg får mail på min hotmail. Har noen et annet alternativ som gir den samme fordelen; altså gi meg et lite pling og en pop-up rute som sier jeg har fått mail, og en lik rute som viser seg når jeg skrur på pc'n? Takk! T.O.E. Lenke til kommentar
thomit Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Windows Live Hotmail Notifier Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Min Nokia N8 mobiltelefon kan dette. Den kan synkroniseres med Ovi Mail, Yahoo! Mail, Gmail, Hotmail, Mail for Exchange og Annet. Selv bruker jeg den med Gmail, men Hotmail skal også funke. Det funker sikkert med andre telefoner også. Lenke til kommentar
thomit Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 (endret) Jeg ser at den første jeg lenket til, trenger MSN kjørende for å kunne virke. Hvis du vil unngå det, så kanskje POP Peeper kan gjøre nytten. Det ser ut som om den kanskje er uavhengig av MSN Messenger. By the way; alle moderne smartphones jeg vet om, har funksjoner som varsler mer eller mindre umiddelbart om man har fått ny mail. Det finnes også en hel haug med såkalt sidebar gadgets (krever Vista eller Win 7) med email-varsling. Windows Live Gallery Endret 13. september 2011 av thomit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå