Stefan_B Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 Fornøyd med et poeng sånn totalt sett, men det måtte virkelig noe spesielt til for å slå Szczesny. Song er banens klart beste for oss. Helt enorm. Lenke til kommentar
987987987 Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 Vi spilte mot et godt lag, så bra med 1p selvom det er skuffende. 1. omg var ræv, 2. var ok. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 Bra: Szczesny, Song, Koscielny Ok: RvP, Sagna Resten for dårlig. Hadde tatt ett poeng før kampen, men måten vi framstår på er uinspirerende, og at vi får en på trynet like før slutt hjelper vel ikke mye på en allerede sjør lagmoral. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 13. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 Viktig poeng mot et knallsterkt lag. Det er alltid kjipt å miste ledelsen så sent i kampen, men dette gikk uansett bedre enn jeg hadde forventet på forhånd. Tror vi skal klare å vinne denne gruppen. 1 Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 Det kommer alltid et drømmetreff mot arsenal. Alltid noe spesielt. Vi skal uansett være glad for ett poeng i tyskland mot Dortmund. En god start. Jeg så bare 2. omgang, men må nevne at Song, Arteta og tidvis Benayoun gjorde en god jobb på midten med tanke på all den løpingen i mellom. Godt bytte ved Frimpong også. Uflaks at vi ikke klarte clean sheet idag. Det kunne fort blitt det. Synes vi tetta greit igjen, og utenom noen få store sjanser, skapte de lite. 1 Lenke til kommentar
Mats Aa Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 Det kommer til å bli en tøff kamp, men forhåpentlig får vi med oss 1 poeng. 1-1, vi scorer først. Hva sa jeg? Skuffende forestilling, men meget fornøyd med 1 poeng! Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 (endret) Faen så fornøyd jeg er med 1 poeng, selv om spillet var tidvis crap. Jævla typisk at det kom et drømmemål på slutten, men la gå. edit: Szczesny sto som en gud i dag. Verdensklasseoppvisning også fra Koscielny og Song. Endret 13. september 2011 av Vestaa Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 1 poeng er bra borte mot Dortmund, men fortsatt svært skuffande spelemessig. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 Alt i alt er det bra med 1 poeng fra denne kampen, men herregud så bitter jeg er akkurat nå. Det er faen meg utilgivelig å drible så naivt på egen banehalvdel og attpåtil miste baller som fører til sjanser i sluttminuttene. Fy faen, denne kampen skulle vi hatt. Szczesny står som en gud, a bloody fucking god, og det må tidenes drømmetreff til for å score på han. Absolutt ingenting å gjøre med målet, men alt det i forkant var så unødvendig. Hadde ikke Arteta m.fl. drevet med disse idiotiske balltapene, ville sikkert ikke dette skjedd. Og hvor dårlig er Walcott egentlig? Fyren løp forbi 2(!!!) stk i dag, and that's it. Herregud så dårlig. Benayoun var frisk syns jeg, og det samme kan sies om Gervinho. 1 Lenke til kommentar
simen_92 Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 Første omgang greit nok, andre omgang var ganske så rævva. Hvorfor prøve å safe inn 1-0 ledelse? Bedre å kjøre på og satse på 2-0. Burde satt inn på Arshavin eller Santos istedenfor Frimpong. Vil si at Sczeszny og Koscielny er de som får godkjent i dag. Song og Benayoun var også brukbare til tider, resten elendig. Og hva driver Walcott med? Langt unna toppnivå, vil heller se Arshavin spille, han har hvertfall ballkontroll. 1 Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 HAHAHA!!! 1-1 mot Dortmund! Up the Chels! 1 Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 Hei Wendelinho, fått noen venner i det siste? 3 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 13. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 Blir du aldri lei? Er du klar over hvor tragisk det er å bruke så mye energi på å trolle et forum? Dette er vel din fjerde bruker til nå? Synes synd på deg. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 Han prøver bare å få respekt så han kan få de deiligste damene.. 2 Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 hvorfor gidder dere å bruke tid på han i det hele tatt. Ignorer han så gir han seg tilslutt. Er ikke gøy når ingen bryr seg Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 Ingen har brydd seg over 60 sider med svar i trådene mine totalt. Så jeg lever av at dere ikke bryr dere, og enda mere av at dere bryr dere :-) Lenke til kommentar
fnats Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 For et trist liv du har. 8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå