Gå til innhold

CL: 13.09.11 Borussia Dortmund v Arsenal, BvB Station Dortmund

Xanman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kommer alltid et drømmetreff mot arsenal. Alltid noe spesielt. Vi skal uansett være glad for ett poeng i tyskland mot Dortmund. En god start.

Jeg så bare 2. omgang, men må nevne at Song, Arteta og tidvis Benayoun gjorde en god jobb på midten med tanke på all den løpingen i mellom. Godt bytte ved Frimpong også. Uflaks at vi ikke klarte clean sheet idag. Det kunne fort blitt det. Synes vi tetta greit igjen, og utenom noen få store sjanser, skapte de lite.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Faen så fornøyd jeg er med 1 poeng, selv om spillet var tidvis crap.

Jævla typisk at det kom et drømmemål på slutten, men la gå.

edit: Szczesny sto som en gud i dag. Verdensklasseoppvisning også fra Koscielny og Song.

Endret av Vestaa
Lenke til kommentar

Alt i alt er det bra med 1 poeng fra denne kampen, men herregud så bitter jeg er akkurat nå. Det er faen meg utilgivelig å drible så naivt på egen banehalvdel og attpåtil miste baller som fører til sjanser i sluttminuttene. Fy faen, denne kampen skulle vi hatt. Szczesny står som en gud, a bloody fucking god, og det må tidenes drømmetreff til for å score på han. Absolutt ingenting å gjøre med målet, men alt det i forkant var så unødvendig. Hadde ikke Arteta m.fl. drevet med disse idiotiske balltapene, ville sikkert ikke dette skjedd. Og hvor dårlig er Walcott egentlig? Fyren løp forbi 2(!!!) stk i dag, and that's it. Herregud så dårlig. Benayoun var frisk syns jeg, og det samme kan sies om Gervinho.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Første omgang greit nok, andre omgang var ganske så rævva. Hvorfor prøve å safe inn 1-0 ledelse? Bedre å kjøre på og satse på 2-0. Burde satt inn på Arshavin eller Santos istedenfor Frimpong.

Vil si at Sczeszny og Koscielny er de som får godkjent i dag. Song og Benayoun var også brukbare til tider, resten elendig. Og hva driver Walcott med? Langt unna toppnivå, vil heller se Arshavin spille, han har hvertfall ballkontroll.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...