Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Ideer til sportsbil mellom 0-150k?

Gjest Slettet+987123

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+987123

Gratulerer med rå bil! :) fikk du med hardtop?

Nei fikk ikke med hardtop eller vinterdekk :( Litt dårlig, men skaffer dette i fremtiden, dekka må jeg ha snart :p

Du er dum bror, du kan få heftig BMW for 200 000

BMW er ikke bil for meg;)

Lenke til kommentar

i tyskland er det en god del pensjonister som sitter på 200sx. veit nå ikke hvor mye dem drifter da men, og det var bare ett raskt regnskap. han brukte jo 200.000 på den mx5 da er det bare og omregne. 170.000kr til bilen og 30.000kr til trimmen. ikke si her at du ikke får en fin 200sx til 170.000kr for det gjør du faen meg!

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hva som er så fint med bmw, rekke 6 som slurper bensin som en gammel 240. Tragisk kjølesystem som er umulig å lufte omtrent. Motorer som er så nedpakka i plastikk at det er 2 timer å komme til på dysene. For ikke å nevne luftfilteret som det tar minst 15 min å skifte. Litt of topic men, gratulerer med ny bil :D

Endret av Gryterett
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123

Takker for gratulasjoner :) Liker btw ikke nissan 200sx, dessuten må jeg ned i alder av bil og det er jeg lei av å ha! BMW er for "mainstrem". Mazdaen fungerer helt topp jeg er kjempe fornøyd ^^

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123

Slutt å krangle mine venner, denne tråden er ikke for det :) Vi er alle mennesker av samme kjøtt og blod det er kanskje en bedre måte og si det på ;) Ha en god helg! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...