B|2bb3r Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Kjapt spm, hva bruker jeg for å fjerne coolingellen fra en CPU, slik at den blir ren(fri for coolingel), slik at jeg kan lage en ny film(av coolingel) og sette CPU inn i en ny maskin ? Lenke til kommentar
B|2bb3r Skrevet 7. august 2003 Forfatter Del Skrevet 7. august 2003 fant et svar selv her: http://www.overklokking.no/guides/goopguid...ide/index2.html Vet noen hvordan det er å bruke rødsprit som rensemiddel på CPU kjerner ? Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Rødsprit skal være bra. Ellers er kondensfjærner bra. Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Løp til nærmeste bensinstasjon og kjøp en liten flaske med kondensfjerner for bensinmotorer. Den flaska koster rundt 14,- og inneholder 60-100% isopropanol, hvilket er perfekt til dette formålet. Rødsprit er ikke noe særlig da det etterlater seg et fettlag som hindrer varme overførling. DrErling Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Løp til nærmeste bensinstasjon og kjøp en liten flaske med kondensfjerner for bensinmotorer. Den flaska koster rundt 14,- og inneholder 60-100% isopropanol, hvilket er perfekt til dette formålet. Rødsprit er ikke noe særlig da det etterlater seg et fettlag som hindrer varme overførling. DrErling Rødsprit etterlater seg ikke et fettlag og funker like bra som isopropanol. Lenke til kommentar
Jazzcat Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Kjapt spm, hva bruker jeg for å fjerne coolingellen fra en CPU, slik at den blir ren(fri for coolingel), slik at jeg kan lage en ny film(av coolingel) og sette CPU inn i en ny maskin ? Det heter vel ikke coolingel, da den gjør alt annet enn å kjøle. Den er da varmeledende! Sørger for optimal kontakt mellom kjøler og CPU. Derimot er After Sun cooling-gel noe som kjøler etter mye soling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå