Tokke Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Transporter Bildet er fjernet. Beskrivelse: Bådtrailer - en dagligdags ting som rummer former, farver og linjer - her efterladt midt i græsset. Efterbehandlet med Lucis og Topaz Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
karoald Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Den er fint etterb. Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Jeg ser absolutt ideen bak bildet med former, farger og linjer. Bildet har god inndeling og oppbygning. Etterbehandlingen passer godt til motivet. Det er altså i mine øyne et godt bilde på alle måter, men til syvende og sist så er det en avbildning av et tilhengerhjul - som jeg synes er et drepende kjedelig motiv. Selv om alt det tekniske sitter som støpt her, så oppveier ikke dette det uspennende motivet. Jeg er åpen for at jeg kanskje ikke tolker bildet rett eller ikke "ser" det,men det er i alle fall slik min opplevelse av bildet er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg