Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Første bil, Lexus is200?

Chillin123

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tittet litt på disse en stund, kom fram til at den blir for liten for meg (1.98m). Var ute og prøvekjørte en, virket som ganske fine biler. Den får jo ganske god kritikk av James May i TG. Deilig lyd fra rekkeseksern som sitter i den. Angående det å montere komprezzår i bilen, så er dette visstnok ganske dyrt og disse kittene begynner å bli sjeldne.

Ellers var det litt småpirk man burde se etter, så som dugg i frontlyktene, at cd spilleren virker som den skal osv.

Foruten det, så tror jeg det er en kjempekul (vinter)bil. Om du går for en, så vil jeg anbefale deg å velge en med manuellkasse.

Lenke til kommentar

Jeg tittet litt på disse en stund, kom fram til at den blir for liten for meg (1.98m). Var ute og prøvekjørte en, virket som ganske fine biler. Den får jo ganske god kritikk av James May i TG. Deilig lyd fra rekkeseksern som sitter i den. Angående det å montere komprezzår i bilen, så er dette visstnok ganske dyrt og disse kittene begynner å bli sjeldne.

Ellers var det litt småpirk man burde se etter, så som dugg i frontlyktene, at cd spilleren virker som den skal osv.

Foruten det, så tror jeg det er en kjempekul (vinter)bil. Om du går for en, så vil jeg anbefale deg å velge en med manuellkasse.

Det jeg tenkte også, er 16 nå, så må snart bestemme meg. :D

Lenke til kommentar

Det er en stor jobb.

Nå vet jeg ingenting om den aktuelle motoren, men du kan ikke gå ut i fra at den passer rett i.

Du får det nok ikke godkjent uansett. Er veldig lite en kan gjøre med en bil om man skal ha skilter på den. I tillegg tilkommer det en del avgifter for effektøkning...om du av en eller annen grunn skulle klare å få ombyggingen godkjent.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...