Chillin123 Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Noen som vet om dette er en fin bil å kjøpe som den første? Og hvordan er det å sette inn en Supercharger i den og ha vanlige skilter? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Jeg tittet litt på disse en stund, kom fram til at den blir for liten for meg (1.98m). Var ute og prøvekjørte en, virket som ganske fine biler. Den får jo ganske god kritikk av James May i TG. Deilig lyd fra rekkeseksern som sitter i den. Angående det å montere komprezzår i bilen, så er dette visstnok ganske dyrt og disse kittene begynner å bli sjeldne. Ellers var det litt småpirk man burde se etter, så som dugg i frontlyktene, at cd spilleren virker som den skal osv. Foruten det, så tror jeg det er en kjempekul (vinter)bil. Om du går for en, så vil jeg anbefale deg å velge en med manuellkasse. Lenke til kommentar
Chillin123 Skrevet 13. september 2011 Forfatter Del Skrevet 13. september 2011 Jeg tittet litt på disse en stund, kom fram til at den blir for liten for meg (1.98m). Var ute og prøvekjørte en, virket som ganske fine biler. Den får jo ganske god kritikk av James May i TG. Deilig lyd fra rekkeseksern som sitter i den. Angående det å montere komprezzår i bilen, så er dette visstnok ganske dyrt og disse kittene begynner å bli sjeldne. Ellers var det litt småpirk man burde se etter, så som dugg i frontlyktene, at cd spilleren virker som den skal osv. Foruten det, så tror jeg det er en kjempekul (vinter)bil. Om du går for en, så vil jeg anbefale deg å velge en med manuellkasse. Det jeg tenkte også, er 16 nå, så må snart bestemme meg. Lenke til kommentar
Chillin123 Skrevet 13. september 2011 Forfatter Del Skrevet 13. september 2011 Å siden jeg skal gå bilmekken neste år så kan man vell fikse ganske mye selv? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Det er en relativt ny bil da, sikkert ikke like "LEGO" som en Sierra eller 240. Men det er nok mye du kan gjøre selv, uten at jeg skal si meg klok på det tekniske. Lenke til kommentar
Chillin123 Skrevet 18. september 2011 Forfatter Del Skrevet 18. september 2011 Hvordan hadde det hvert å satt inn en V8'er i den å hvite skilter, eller hadde man ikke fått det? Lenke til kommentar
Chillin123 Skrevet 18. september 2011 Forfatter Del Skrevet 18. september 2011 F.eks en v8 fra en LS400. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Det er en stor jobb. Nå vet jeg ingenting om den aktuelle motoren, men du kan ikke gå ut i fra at den passer rett i. Du får det nok ikke godkjent uansett. Er veldig lite en kan gjøre med en bil om man skal ha skilter på den. I tillegg tilkommer det en del avgifter for effektøkning...om du av en eller annen grunn skulle klare å få ombyggingen godkjent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå