Sealine Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 får jeg lov og mekke en konge pc til deg for ca 10 (uten skjerm) eller 14-15000 (med skjerm) ? Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Kjøp deg en Vapocill XE og kombiner dette med en P4 3,2GHz m/ht.. Skulle få deg opp i en 4000MHz med litt flax! Av skjermkort bør du kjøpe ATI Radeon9800 256MB da billedkvaliteten er noe bedre enn hos Nvidia 5900, tenker da på AA, A.filtering o.s.v.. Hovedkortet blir selvfølgelig noe med Intel 875 chipset, asus el. abit.. IKKE kjøp noe med 865!! Blir bare plaget med å enable PAT når du overklokker (garantert!) Hold deg også unna AMD for øyeblikket, socket-A har ingen framtid, dårlige oppgraderings muligheter! Lenke til kommentar
ahrue Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Skjerp dere drittunger, alle må få ha sin mening. LCD-skjermer og trådløse muser kan fint duge til spill, det spørs hvilke som tas i bruk. Tror det er mange som utbasunerer tullprat uten å en gang ha prøvd den aktuelle komponenten. Har vel hørt at søskenbarnet til svogeren av en kompis har sagt det. Lenke til kommentar
ahrue Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Jeg har f.eks. en Hansol 19" h950 lcdskjerm og trådløs mus. Har meget fine spillopplevelser her. Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Sitter selv med en Samsung 172T, som har vunnet det som er av tester.. LCD holder ikke hvis du spiller på "høy" nivå, men den duger sikkert hvis du er av typen som liker å spille en gang i blant Ang. det med mus, så kan jeg garantere at MX700 ikke "lagger", den som kommer med slike påstander må være av den overtroiske typen.. Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Jeg har f.eks. en Hansol 19" h950 lcdskjerm og trådløs mus. Har meget fine spillopplevelser her. Jeg hadde ikke ville sittet foran en LCD skjerm hvis spillet var et spørsmål om liv eller død.. Ville du? Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Pcén blir slik: [borte] Dette er bare noe som KANSKJE bestilles, Dyrt å bra Noen innvendinger på dette. avslutter temaet snart Bra oppsett det, men jeg synes forslaget mitt tidligere i posten er bedre! (hørte noen ikke likte raid0 med to raptor disker, men kan ikke forstå hvorfor, kan gjerne få en forklaring på det) DrE Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 alle vet trådløst er dass i spill, hvis du har en annen oppfatning da er du n00b. er du tett i hue eller? MX 700 har da INGEN problemer i spill. Vet at de fleste trådløse suger, men MX700 er noe annet. Har DU en annen oppfatning er du vrangforestilt. Har du prøvd mx700 noen gang? har den selv, og er kjempefornøyd! så STFU n00b. trådløst er dass i cs mener jeg. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 alle vet trådløst er dass i spill, hvis du har en annen oppfatning da er du n00b. er du tett i hue eller? MX 700 har da INGEN problemer i spill. Vet at de fleste trådløse suger, men MX700 er noe annet. Har DU en annen oppfatning er du vrangforestilt. Har du prøvd mx700 noen gang? har den selv, og er kjempefornøyd! så STFU n00b. trådløst er dass i cs mener jeg. trådløst sier du, ja det er mange trådløse som ikke egner seg til kjappe fps spill som f.eks cs. Mx700 er den aller beste musen jeg har prøvd, den er rett og slett konge. Så når du sier "trådløst er dass i cs", så har du f a e n ikke prøvd mx700 Er enig med .Tv.Neo, du er vrangforestilt. Slå deg sammen med de som fortsatt tror at ATi drivere suger og de som ikke tror amerikanerne landet på månen ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå