Toalettet Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 (endret) Hei. Er morsomt å av og til slenge ut en kommentar f.eks "Du bruker speedhack". eller om du leker gjemsel og noen finner deg; "Du har wallhack!" Noe som er morsomt å slenge ut i timene på skolen? Noen som har andre? Var bare eksempel over her. Endret 13. september 2011 av want2havebody Lenke til kommentar
Anonym342r234erf342ewt4gawrewerfg Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Kan vel tenkes at "Du bruker X-Ray mod!" kan brukes og være morsomt. (Reference til en Modifikasjon/Hack i minecraft som gjør at du kan finne Jern, diamanter etc. Lett) Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Ja det dritkult xD Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 ja ale som bruker det er supermegakule Fra spøk til revolver; Greit nok att folk sier lol osv, men da det blir mer enn det så syntes jeg att det blir bare teit. Sånt er laget for PC, og hører hjemme der. Mener jeg. 1 Lenke til kommentar
PolarCow Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Er veldig enig med Karmany. der... Hadde en kjæreste en gang som sa lol hele tida, er vel bedre å bare le??? 1 Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Velkommen til diskusjon.no, der du har lov til å ytre deg selv uten at folk skal gå off-topic eller slenge dritt. Bortsett fra om vi er uenige med dine meninger Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Er veldig enig med Karmany. der... Hadde en kjæreste en gang som sa lol hele tida, er vel bedre å bare le??? akkurat lol sier jeg selv til tider. Noen ganger er noe akkurat morsomt nok til å få fram et smil men ikke latter, og da er lol helt okay. Det meste annet har jeg lite til overs for. Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 sier lol når ting ikke er så morsomt at jeg ler, men er sånn "delvist morsomt" og man føler man må si noe, lol er tross alt bedre enn den stereotypiske awkward "hehehe.. jaaaa" uansett var en stund jeg sa "gg no re" vær gang jeg vant noe, men slikt blir gammelt (er en starcraft referanse, sa det selvfølgeli til folk som ikke hadde peiling også, noe som kun gjorde d morsommere ) Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Har skett att jag har sagt lol någon gång av misstag. Hatar folk som gör det hela tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå