Karusellmusikk Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Er det bare jeg som leser Alvefolket her i Norge?? Vel, jeg vet jo at jeg ikke er den eneste, men ingen jeg kjenner vet hva det er Bloggen min(: Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Ja, er bare deg. 1 Lenke til kommentar
whaley Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Er det bare jeg som leser Alvefolket her i Norge?? Vel, jeg vet jo at jeg ikke er den eneste, men ingen jeg kjenner vet hva det er Bloggen min(: Nja, jeg har hele serien lagret en plass.. Kjøpt på 80/90 tallet Ganske bra serie faktisk, og virker jo helt håpløst å få tak i bøkene i dag. Kanskje jeg må lete fram samlingen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-imMmrOha Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 yndligsserien min. leste den som barn og har samlet opp alle i voksen alder. har 1-28 på norsk, rsten av serien på dansk. og de drømmealbumene+ albumet med vannfolket på engelsk. samt at jeg har pocketversonen på norsk også. jeg brukte et par tre år på å kjøpe min samling på qxl og finn. noen av albumene lå da på 600 pr stk. hva prisen er i dag vet jeg ikke, men om du er tolmodig finner du de billigere også- det gjorde jeg=) Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Fattern hadde med en bok hjem fra rep-øvelse en gang da jeg var liten. Husker jeg syntes det var råtøft da, men er redd det kanskje ikke er så lurt å gjenopplive minnet. Uansett kan man visst lese alt som noensinne er gitt ut av serien gratis på http://www.elfquest.com/ Lenke til kommentar
elcha Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 leste denne serien da jeg var yngre..brukte å tegne de også..var stor fan..også bladet "michelle"..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå