lolsomt Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Heisann! Visste ikke helt hvor jeg skulle skrive dette så om det er på feil plass så si gjerne i fra. Jeg sitter her på jobb med en grå USB Missile Launcher som jeg skal prøve å få liv i. Når jeg kobler den til datan skjer det ingenting. Det jeg lurte på, var om det er noen her som har Windows 7 drivere til en slik sak? Setter stor pris på svar! Den ser slik ut! Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 (endret) Kanskje her? Eller her. Forsøk også å google "usb missile launcher driver windows 7" hvis ikke dette hjelper. Endret 13. september 2011 av oslo72 Lenke til kommentar
sLR Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Fyttikatta den var kul, must have. Lenke til kommentar
lolsomt Skrevet 14. september 2011 Forfatter Del Skrevet 14. september 2011 Kanskje her? Eller her. Forsøk også å google "usb missile launcher driver windows 7" hvis ikke dette hjelper. Har søkt litt på google, men kunne ikke finne noe som funket. Den første linken har jeg vært borti, men ikke den andre så prøver den! Lenke til kommentar
lolsomt Skrevet 14. september 2011 Forfatter Del Skrevet 14. september 2011 Funket ikke den heller nei. Var en dmg-fil og etter hva jeg har skjønt er det til Apple produkter.. Lenke til kommentar
doodlez4ever Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 hva med her? Lenke til kommentar
lolsomt Skrevet 15. september 2011 Forfatter Del Skrevet 15. september 2011 hva med her? Funket ikke den heller.. Begynner å lure på om det ikke finnes drivere til denne typen. At den er for gammel så det ikke finnes drivere til den i win7, 64bit. Men takk for forslag likevel! Lenke til kommentar
Acurus Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Jeg kjører en sånn en på Windows 7 64bit med medfølgende driver. Men jeg slet og veldig med å få den til å fungere. Det som virka å være problemet, var å finne riktig rekkefølge på det å : plugge den inn, innstallere driver og slå den på (knapp under). Husker ikke nå hvordan den rekkefølgen var. hehe PS: Ble så skuffet over rekkevidden at den blir ikke mye brukt. Rakk ikke over til naboen Lenke til kommentar
lolsomt Skrevet 22. september 2011 Forfatter Del Skrevet 22. september 2011 Jeg kjører en sånn en på Windows 7 64bit med medfølgende driver. Men jeg slet og veldig med å få den til å fungere. Det som virka å være problemet, var å finne riktig rekkefølge på det å : plugge den inn, innstallere driver og slå den på (knapp under). Husker ikke nå hvordan den rekkefølgen var. hehe PS: Ble så skuffet over rekkevidden at den blir ikke mye brukt. Rakk ikke over til naboen Kan du huske hvor du fikk tak i drivere til denne? Så skal jeg nok klare å finne frem til den riktige rekkefølgen Lenke til kommentar
Acurus Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Driveren fulgte med launcheren. Programmet heter Striker II Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå