Xandathrii Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Heisann, som topic sier, skal jeg ha 10-15 skannede dokumenter (A4), inn i en og samme pdf fil, slik at man kan bla i disse. Har lett litt i adobe, men finner ikke ut hvordan jeg gjør dette. Noen som har lyst til å dele sin visdom? Lenke til kommentar
BonzoDog Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Du kan bruke PDFCreator til dette. Der er det en funksjon «Vent - legg i kø» (engelsk "Wait - collect") som gjør dette. Programmet er gratis og kommer stadig i nye versjoner. Lenke til kommentar
seriksen Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Heisann, som topic sier, skal jeg ha 10-15 skannede dokumenter (A4), inn i en og samme pdf fil, slik at man kan bla i disse. For å gjøre dette med et Adob-produkt må du ha fullversjonen av Acrobat. Hvis du har Openoffice eller Microsoft Office (i nyere versjoner) kan du lime de scannede sidene inn i et dokument og lagre/eksporter det som Pdf. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå