Step_up Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 Bare ved å se på det angrepet forteller oss at Nani burde startet mot Barcelona... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 Herregud United. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 SKJERPINGS!!!!! Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 Hva er det vi gjør?!?!?!?!?! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 Jaja tar poenget i kveld altså... Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 Brenn i helvete gutta! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 Brenn i helvete gutta! Say what? Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 dette var dårlig... var det dette jeg gikk glipp av big brother for?!?!?!?!?! Lenke til kommentar
fnats Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 Haha, step_up du er latterlig. "Brenn i helvete" fordi laget ditt ikke vinner? 3 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 Eg hadde gått "glipp" av BB for alt i verden. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 (endret) Uavgjort borte er helt ok. IKke noe å deppe over dette Endret 14. september 2011 av Limbeck 3 Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 Enig med Limby. Legg til at de fem på midten knapt har spilt i år, i hvertfall ikke med hverandre, så var ikke dette så halvgærnt. Knallkamp av dansken, han kan ikke være langt bak DDG i køen etter denne kampen. Lenke til kommentar
Dipol Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 Blir det De Gea eller Lindegaard neste ligakamp? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 dette var dårlig... var det dette jeg gikk glipp av big brother for?!?!?!?!?! Hahah ,ser du på Big Brother? Jaja, koslig at du mener laget ditt bør brenne i helvete. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 snip kanskje det ble litt mye med det der brenn i helvete greiene, men det var mer rettet mot spillet. Og skal du skrive at noe er latterlig, så bør du vel ikke rette det mot en person. for det går nettopp på person... 1 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 Greit nok. Kjedelig kamp, men vi gjør "jobben" sånn sett. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 dette var dårlig... var det dette jeg gikk glipp av big brother for?!?!?!?!?! Hahah ,ser du på Big Brother? Jaja, koslig at du mener laget ditt bør brenne i helvete. ikke bokstavelig ment. kun ett øyeblikks frustrasjon. selvfølgelig ser jeg på BB. er en klassiker det... 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 Brenn i helvete gutta! dette var dårlig... var det dette jeg gikk glipp av big brother for?!?!?!?!?! Disse to innleggene er allerede klassikere her på forumet. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 Tjah, selv Big Brother må da ha vært mer underholdende enn den kampen her. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 Mange folk ute av form, men man ser også tydelig hvor dårlig teknisk midtbanen vi matchet idag er kontra den som startet mot Bolton. 1-1 på bortebane er likevel helt greit, selv om resultatet kunne vært annerledes hadde det ikke vært for en god Lindegaard. Skummelt sjansespill fra Sir Alex imo. Carrick og Fletcher burde kanskje heller fått matching hver for seg, og da med Young eller Nani ved sin side, ikke Valencia som også er ute av kampform. At han i tillegg matcher Evans i midtforsvaret isteden for Jones skremte meg på forhånd, og jeg fikk rett, Evans er den samme passive katastrofen han var ifjor. Men nå er jeg bare negativ, Giggs var magisk, Carrick slo faktisk pasninger som løste opp spillet et par ganger, Lindegaard var god, 1 poeng på bortebane i Europa med "B-laget" og flott matching for våre andrevalg på midten. Og en annen ting, la noen merke til at vi ikke skapte et skikkelig angrep etter at Hernandez kom inn? Jaja, dårligste kampen hittil i år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå