Latias Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 Og folk trodde virkelig at vi kunne tukte Barca i CL-finalen? Er en prestasjon i seg selv at vi kom til den finalen med et noenlunde likt lag. Ufattelig grått og trist. Men jeg satser på at vi gjør som vi har gjort hver gang de siste årene på bortebane. Avgjør i sluttminuttene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 (endret) Hvorfor så pessimistisk, Latias? Man United stiller jo reservepreget og har sett ganske daffe ut i 1. omgang. Både du og jeg vet at de kan mye bedre. Endret 14. september 2011 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 AAAH elsker Valencia. Takling, press, gir alt.. Hell yeaaaah! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 Hvorfor så pessimistisk, Latias? Man United stiller jo reservepreget og har sett ganske daffe ut i 1. omgang. Både du og jeg vet at de kan mye bedre. Som sagt, kyniske United er ikke særlig gøy. Greit at det er resultatet som teller, men litt innsats burde være det minste vi kan forvente. Reservelag eller ei. Stiller forresten ikke med så mange "reserver". Samtlige av spillerne utpå der er gode nok til å starte for hvilket som helst PL-lag. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 Psv:Tuller du? Naturligvis ikke. Jeg trodde de fleste andre fotballfans av lag som deltar i CL delte samme oppfatning. Å drite i gruppespillet betyr 2 gode kamper kontra 6 formalitetskamper for de beste laga, gjerne med svekket lag. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 Brilliant Ji! Damn Parky er våken nå. Fantastisk av gutta nå! Evra Parky osv. Chip, Giiggsyyyy!!!! Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 forbanna jævel. Det der er rent skuespill!!!!! Lenke til kommentar
Game0rz Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 Fint redning av Lindegaard!!! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 Chicha og Nani inn snort! LINDY!!!! Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 Psv:Tuller du? Naturligvis ikke. Jeg trodde de fleste andre fotballfans av lag som deltar i CL delte samme oppfatning. Å drite i gruppespillet betyr 2 gode kamper kontra 6 formalitetskamper for de beste laga, gjerne med svekket lag. for mange lag betyr det ikke det. dessuten har det da blitt mange overraskelser i CL de siste årene. og da mener jeg store...Nydelig Lindegaard! Hva i helvete holder vi på med der bak?!?!?!?!?!?! Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 Dansken! For en keeper han er. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 Evra vært utrolig viktig i dag! Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 Og folk trodde virkelig at vi kunne tukte Barca i CL-finalen? Er en prestasjon i seg selv at vi kom til den finalen med et noenlunde likt lag. Ufattelig grått og trist. Men jeg satser på at vi gjør som vi har gjort hver gang de siste årene på bortebane. Avgjør i sluttminuttene. offensivt stilte vi med helt feile folk, dessuten sov vi defensivt gjennom hele kampen...selvfølgelig var det som ventet at vi kom dit. ingen stor overraskelse det... Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 IKKE LA HAN SKYTE FRITT DA!!!!!!! Lenke til kommentar
""" Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 Dansken! For en keeper han er. Meget, meget bra keeper. Imponerer meg veldig. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 Frispark? for den diven der? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 Hahaha Jones gjorde ikke noe. Emerson snublet seg selv... Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 Nani, hva gjør du????? eeeh, Tjærnås:var det din beskrivelse av Cardozo når han scoret? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 Nani var ikke klar for fotball i dag ser vi. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 Jesus Naniiii Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå