banansplitt™ Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 (endret) Onsdag 14/09 kl. 20:45 @ Endret 13. september 2011 av banansplitt™ 1 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 13. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 Lindegaard Smalling - Rio - Jones - Fabio Nani - Carrick - Anderson - Giggs Berbatov - Rooney Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 Det er Benfica mot United, ikke omvendt. Bare vi får se Berba fra start er jeg fornøyd. 0-2. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 (endret) Bør bli en grei seier, men den formen laget er i nå. Forresten noen som vet hvem som spiller idag? Endret 13. september 2011 av eveant Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 Forresten noen som vet hvem som spiller idag? http://www.livescore.com/soccer/eurocups/ Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 Regner med at det blir en jevn kamp i morgen, vi stiller nok med et noe annerledes lag enn hva vi gjorde mot Bolton. Ellers må jeg si at førsteposten av tragisk dårlig, legg mer jobb inn i det. 1 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 Seriøst, vil man ha en viss type førsteinnlegg i kamptråder så får man lage et selv.... Ikke klage på andre . Synes nå jeg, iallefall. Vil få med meg kampen fra ca et kvarter uti, irriterende med seinvakt på jobben ^^. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 13. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 Ellers må jeg si at førsteposten av tragisk dårlig, legg mer jobb inn i det. Gidde å legge inn obvious informasjon som ingen overhodet synes er interessant? Foreslår at du gjør det selv hvis du har et så jævela stort behov for det. 2 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 (endret) Seriøst, vil man ha en viss type førsteinnlegg i kamptråder så får man lage et selv.... Ikke klage på andre . Synes nå jeg, iallefall. Å kreve et visst nivå på åpningsinnlegg mener jeg bare er bra. Gidde å legge inn obvious informasjon som ingen overhodet synes er interessant? Foreslår at du gjør det selv hvis du har et så jævela stort behov for det. Å ta med lagoppstilling for begge lag, stadion, dommer og hvordan resultatene har blitt når lagene har møttes tidligere og kanskje skrive litt om hvordan man tror kampen vil utarte seg, det er da ikke informasjon, ingen finner interessant, men det stikk motsatte. Dette er uansett en diskusjon vi kan ta en annen plass. Jeg skal dog si at jeg overdrev vel litt med å si den er tragisk dårlig, men spesielt informativ og interessant var den jo ikke. Blir å se kampen på Viasat 4 i morgen, prøvde meg på ViaPlay i dag og ble heller skuffet over kvaliteten jeg fikk. Endret 13. september 2011 av Aalton waits for alice Lenke til kommentar
PSV Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 Bare jeg som ikke føler noe særlig spenning foran denne? Alt mitt fokus er rettet mot søndag. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 Digg med CL igjen. Både fordi det er CL, en magisk turnering, men også fordi det betyr at det er mer United på TV. Lindegaard Smalling Jones Evans Fabio Valencia Fletcher Carrick Giggs Park Berbatov/Owen Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 Bare jeg som ikke føler noe særlig spenning foran denne? Alt mitt fokus er rettet mot søndag. Jeg er veldig klar for denne kampen! veldig spent faktisk, tenker nesten ikke på søndagskampen nå... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 Smarting i Viasat4 studio.. Spår De Gea som en mulig flopp sammen med Mertesacker på Arsenal. Greit med Per, men hva faen...De Gea. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 Lindegaard, Fabio, Smalling, Evans, Evra, Valencia, Carrick, Giggs, Fletcher, Park, Rooney To feil. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 Bare jeg som ikke føler noe særlig spenning foran denne? Alt mitt fokus er rettet mot søndag. Da er vi 2, Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 Skuffende å ikke få se Berba fra start. Flott at dansken får en sjanse i mål. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 Skuffende å ikke få se Berba fra start. Flott at dansken får en sjanse i mål. At Berba ikke starter gjør meg ingenting, å at Lindegård får spille er bare flott, men at Fletcher spiller er jeg mer usikker på, pluss at Evans foran Jones, njaaa jeg veit ikke helt jeg Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 At Berba ikke starter gjør meg ingenting, å at Lindegård får spille er bare flott, men at Fletcher spiller er jeg mer usikker på, pluss at Evans foran Jones, njaaa jeg veit ikke helt jeg Det er da bedre at Jones får hvile til kampen på Chelsea. Skjønner heller ikke hvem andre enn Fletcher som skulle spille når vi bruker 3 på midten. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 Heia den som vinner, buksa full av kvinner! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 Tror Man United vinner relativt enkelt igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå