h-a Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Tåke Bildet er fjernet. Beskrivelse: Noen linjer i landskapet, og en tåkedott i mitdten. Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Liker motiv, farger, lys og stemning i bildet. Linjer i komposisjonen - dalsøkket som går ned mot venstre skaper ubalanse i bildet og leder blikket ned og ut av bildet på venstre side. Om det kunne vært gjort annerledes vet jeg ikke siden yttersiden av bildekantene er ukjente for meg. Lenke til kommentar
Per Solberg Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Noen linjer og en tåkedott er alt som skal til. Fine gjentagende linjer innover i bildet og fargetonene er med på å skape dybde i dette fine motivet. Ikke helt skarpt men i dette tilfellet er det ikke nødvendigvis negativt. Et bilde som skaper ro og en følelse av å være tilstede. Lenke til kommentar
Knut Slåtta Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 God komposisjon, fine linjer og farger i landskapet. Ville definivt dratt påmed litt mer kontrast, - prøvde selv i Photoshop og synes bildet vant en god del friskhet på det ( men det er jo smak og behag da...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg