Maarudn Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 (endret) Har et HAF 932 kabinett og det er jo en 3.5 til 2.5 adapter som ser slik ut: Men disken passer ikke i denne pga de 8 tappene som stikker opp. Hvorfor er de tappene der, og hva er de til? Det funker vel å teipe disken fast med tanke på at den ikke lager vibrasjoner? Endret 13. september 2011 av Maarudn Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 (endret) Bør ikke by på noen problemer, det er jo ikke bevegelige deler. Har venner som bare lar dem ligge løst in bunn av kabinettet også for den saks skyld Bare sørg for å bruke tape som ikke løsner i middels varme Merkelig løsning forøvrig, du kan ikke skru den fast på motsatt side da? eller passer det ikke inn i kabinettet da? Endret 13. september 2011 av MrLee Lenke til kommentar
Maarudn Skrevet 13. september 2011 Forfatter Del Skrevet 13. september 2011 Fant ut av det når jeg så på det en gang til. Om jeg ligger disken motsatt vei blir den liggendes oppå de tappene og skrue hullene passer. Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Fant ut av det når jeg så på det en gang til. Om jeg ligger disken motsatt vei blir den liggendes oppå de tappene og skrue hullene passer. Lenke til kommentar
Maarudn Skrevet 13. september 2011 Forfatter Del Skrevet 13. september 2011 Da skal jeg instalere windows 7 på SSD-en. Spent Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå