Odesseiron Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 FIFA 12-demoene er endelig ute til PC og Xbox 360. Les hele saken Lenke til kommentar
igxx Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 FY FLATE jeg gleder meg til i morgen!!!! ps3 demoen! <33 Lenke til kommentar
johnnyjur Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Bildet på toppen er fra PES. Just sayin'. Lenke til kommentar
PlokkSD Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Hvis du vil spille det idag på ps3, så kan du lage deg en amerikansk bruker, og laste ned spillet i 9-10 tiden ikveld:) Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Fifa 12 will pwn PES2012 Lenke til kommentar
aras2 Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Bildet på toppen er fra PES. Just sayin'. Tviler sterkt du finner EA sports bannere i PES spill Just sayin! Lenke til kommentar
pkStielow Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 ahh, når demoen endelig kom, så får jeg ikke logget på XBL. Også er den jo ikke ute på ps3 enda. Noen andre som ikke får logget inn på xboxen? Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Håper forandringene de har skrytt på seg viser seg å være verdt det. Lenke til kommentar
Fredrik7le86 Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 (endret) ahh, når demoen endelig kom, så får jeg ikke logget på XBL. Også er den jo ikke ute på ps3 enda. Noen andre som ikke får logget inn på xboxen? ja, verken jeg eller noen av mine kompiser som eier xbox kommer in på xbox live.. dårlig fifa kharma det her jeg får ikke igang pc demoen? vet ikke helt vordan jeg skal starte den? når jeg går in på AutoRun ikonen kommer jeg till fifa 11 menyen tilslutt??? og da sier de att jeg skal stappe in fifa 11 cd:en (jeg eier fifa 11 till pc) :S noen som har lignende problem? Endret 13. september 2011 av Fredrik7le86 Lenke til kommentar
SkyrimBlirRått! Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Er drit lei av at microsoft får så mange fordeler! og hvorfor i hutti? har de betalt for å få demoen en dag før? hva hjelper det microsoft å få demoen EN dag før på xbox og pc... Lenke til kommentar
kennern09 Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Faen,hvorfor skal dem ta seg betalt for det... kommer til og tjene uansett jeg har ikke gull så får ikke spillt jeg jeg Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 (endret) jeg får ikke igang pc demoen? vet ikke helt vordan jeg skal starte den? når jeg går in på AutoRun ikonen kommer jeg till fifa 11 menyen tilslutt??? og da sier de att jeg skal stappe in fifa 11 cd:en (jeg eier fifa 11 till pc) :S noen som har lignende problem? Skjedde med meg også. Måtte avinstallere fifa 11 -.- Endret 13. september 2011 av GhostViruz141 Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 umm,hva faen lasse? Kan du finte Ronaldo på rumpa???må være det dummeste jeg har lest på itavisen tenk deg om hvordan det kan bli tolka og hvor utrolig teit det høres ut. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 (endret) Dei fleste er nok sikre nok på seksualiteten sin til å forstå at det ikkje er tale om analsex. Vel, trur eg. My bad om nokon sprang til foreldra sine og fortalde om skumle ting på nettet etter å ha lest det. Endret 13. september 2011 av Zealuu Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Dei fleste er nok sikre nok på seksualiteten sin til å forstå at det ikkje er tale om analsex. Vel, trur eg. My bad om nokon sprang til foreldra sine og fortalde om skumle ting på nettet etter å ha lest det. Må passe deg så du ikke gir Bioware noen ideer her. Bra demo forøvrig! Liker det nye forsvarssystemet. Lenke til kommentar
L00nieX Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Prøvde det i stad, de har endret hele forsvarsmetoden, blitt mer "ekte" er nå ikke bare å holde inne A/X og takle personen.. tror dette blir veldig bra,å være god i forsvar får nå en helt ny betydning i Fifa sammenheng Lenke til kommentar
Skaal Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 (endret) Tenkte jeg skulle prøve PC-versjonen, men fungerer det å bruke 360-kontroller i denne demoen? Hvis ikke avbryter jeg nedlastingen og laster ned fra Kryssboksen. Noen som vet? Edit: Det fungerer. Fikk valget om å trykke "space" eller "start" når jeg startet spillet. Hva du trykker blir da hva man styrer med. Regner med det er fordi kontrolleren er plugget i. Aner ikke om man får samme valg uten. (Er første gang jeg tester FIFA på PC, forresten.) Endret 14. september 2011 av Smål Lenke til kommentar
Bunder Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Svaret er nei btw, du kan ikke finte Ronaldo på rumpa. Lenke til kommentar
Mor10 Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Blir litt vanskelig når Real Madrit ikke er med på demoen. Lenke til kommentar
Fi5kuS Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Hvorfor kunne de ikke bruke en dag til å oppdatere demoen m.t.p overganger som har skjedd i sommeren? Fabregas og Nasri er fortsatt på Arsenal, Aguero mangler på City osv... Trist kjedelig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå