Craap Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Hepp Tenkte jeg skulle titte litt på Bukowski. Først og fremst hans romaner. Hva anbefales, og hvor lønner det seg å starte? Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 (endret) Selv startet jeg med begynnelsen, altså "Post Office". Men i grunn er det samme hvor du starter om du skal konsentrere deg om romanene, det er ikke så fryktelig mange av dem. "Ham on Rye" er kanskje et vel så godt sted å begynne, med tanke på at den handler om Chinaski (Bukowskis alter ego) i hans tidligere år. Verdt å merke seg at han er en fantastisk poet også, sjekk ut diktsamlinger. Endret 13. september 2011 av Inxs Lenke til kommentar
Craap Skrevet 13. september 2011 Forfatter Del Skrevet 13. september 2011 Takker. Tenker jeg bestiller meg 'Ham on Rye' nå i første omgang. 'Notes from a Dirty Old Man', er den å anbefale også? Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Jeg har dessverre ikke lest den selv, men prøv den, det er jo Bukowski. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå