???/ Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 MS Nordkapp Bildet er fjernet. Beskrivelse: Lekt litt i bilderedigering. Ble litt hekta på dette bildet, og vurdere å få det forstørret ,å henge det på veggen min!!! Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Per Solberg Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Et spesielt bilde som skiller seg ut. Men forstår ikke helt "hvor du vill hen" eller hvorfor du ble hekta på denne etterbehandlingen. Derfor blir det for meg vanskelig å gi noen ytterligere bedømming desverre. Lenke til kommentar
karoald Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Fin skute/tur --for meg blei det litt "rart" det lyse er mørkt og det mørke er lyst---hadde vorte bedre bilde om du brukte det vanlege s/kv---fin komp og skarphet. Lenke til kommentar
???/ Skrevet 14. september 2011 Forfatter Del Skrevet 14. september 2011 Det er spesielt for meg , for at det ikke er som alle andre bilder, jeg liker det spesielle med bildet, det mystiske.. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 det lyse er mørkt og det mørke er lyst Negativ er ordet du leter etter . Francis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg