Berniy Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Hei, jeg trenger hjelp til valg av Eksternt lydkort til min bærebare Pc. Grunnen til dette er at lydkortet til min bærebare Pc ikke takler musikken jeg lager. Jeg lager Dubstep og House for det meste men Lydkortet er rett og slett for dårlig. Tar imot all mulig hjelp Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Hva er det som ikke holder mål? Hva mer av utstyr har du? Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 13. september 2011 Forfatter Del Skrevet 13. september 2011 Det intergrerte Lydkortet til Pc'n Denon dn-mc6000 (Mixe brett) Akai MPK25 (Keyboard) Bose QuietComfort® 15 Acoustic Noise Cancelling® headphones Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Og hva er det som ikke holder mål? Hva er det du forventer som lydkortet ikke kan? Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 13. september 2011 Forfatter Del Skrevet 13. september 2011 Det virker som om lydkortet ikke klarer og få fremm den lydene jeg vil ha, begynner å skurre og skrape når droppet kommer. Det er ikke noe problemer med lagg når jeg lager musikk. Men kun denne skurringen og hakkingen. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Her ligger nok problemet et annet sted, lydprosessering er veldig enkelt, og et lydkort skal ikke ha noen problemer med slikt. Hva slags software bruker du? Prøver lydene dine å gå over maks volum til det digitale formatet? Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 13. september 2011 Forfatter Del Skrevet 13. september 2011 Bruker FL Studio 9 Producers Edition XXL, det ser slik ut på Volum måleren. Noen løsning? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 (endret) Skru ned volumet? EDIT: I FL studio altså. Endret 13. september 2011 av Flimzes Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 13. september 2011 Forfatter Del Skrevet 13. september 2011 hahaha der var løsningen vettu, var volumet som overgikk seg selv, ved å endre litt på filteret ordnet det seg. Var redd for at hele lydkortet var kjørt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå