MrVilla Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 (endret) Hei. Jeg har Iphone og fikk i bursdagsgave denne saken her: http://www.eplehuset.no/produkt/413_apple-universal-dock.aspx Dette skal visstnok være en fjernkontroll for å styre ipod på iphone. Det som jeg imidlertid funderer veldig på er hvordan man får skiftet mellom artister på denne? Når jeg spiller av f.eks Adele og har to sanger der så kan jeg veksle mellom de to sangene med fjernkontrollen. Jeg kan også pause og starte og til slutt gå tilbake i menyen der som artistene er listet opp. Imidlertid så kan jeg ikke bla i artistene! Jeg snakket med dem på eplebutikken og dem forklarte at man kun kunne gå frem og tilbake under samme artist. Stemmer dette? Må jeg frem og skifte artist manuelt for så å kunne bruke fjernkontroll for å skifte sanger...? Syntes dette hørtes helt utrolig tåpelig ut, og jeg er fortsatt i "denial" her da jeg ikke kan fatte at noen har laget dette så tåpelig. Stemmer dette som jeg har fått vite eller er det noen som kan forklare meg hvordan dette fungerer? Endret 14. september 2011 av cyclo Emnetittel forbedret Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Stemmer nok at du ikke får byttet artist via fjernkontrollen. Jeg har dog en litt annen fjernkontroll, men jeg får ikke skiftet mellom artister, kun sanger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå