Gå til innhold

Ny SV-leder

Anbefalte innlegg

Ihvertfall vi som lever nå. Etter meg kommer syndfloden sa Ludvig XIV. Kan hende skulle FrP / Høyre bruke det slagordet i stedet :roll:

Vel, vi kan jo prøve SV-politikk en periode. Nedlegge all industri og privat virksomhet, ansette alle som papirflyttere i det offentlige, åpne grensene for alle, gi trygdede samme lønn som arbeidere osv.

Så skal vi se hvor lang tid det hadde gått før syndefloden kom.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Vel, vi kan jo prøve SV-politikk en periode. Nedlegge all industri og privat virksomhet, ansette alle som papirflyttere i det offentlige, åpne grensene for alle, gi trygdede samme lønn som arbeidere osv.

Dersom du ikke greier å påvise at det er Sv politikk, er nok vår debattid ute. Jeg kan desverre ikke bruke mer tid på deg.

Lenke til kommentar

Dersom du ikke greier å påvise at det er Sv politikk, er nok vår debattid ute. Jeg kan desverre ikke bruke mer tid på deg.

Det ligger definitivt nærmere sannheten enn hva du innbiller deg om FrPs politikk.

Kom gjerne med eksempler på sosialistiske samfunn som ikke har endt opp i fullstendig menneskelig og økonomisk ruin :yes:

Lenke til kommentar

Jeg synes Solhjell virker forbausende sympatisk og oppegående til SV-er å være, derfor håper jeg at han ikke får jobben.

Jeg hadde Solhjell som seminarleder da jeg gikk på Statsvitenskap. Han fremstod som svært sympatisk, så jeg har mest sansen for ham. I tillegg er han på SVs høyreside. Men det skal vel bli rimelig kaldt i Helvete før jeg stemmer SV.

Endret av Strappado
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...