Jan Erik Engan Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Høstes Bildet er fjernet. Beskrivelse: Enkelt og greit tatt.Andre som opplever noe uskarpt i kantene ved bruk av Sigma 10-20mm? Kanskje ikke så enkelt å se her,men klare ikke få like skarpe bilder som med feks Nikkor 18-200mm G ED VR. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Flott med høstfargene mot den blå himmelen. Har ikke hatt det problemet med min Sigma 10-20, men hadde det med ett nytt Nikkor 18-55 AF VR, etter div syting til forhandleren fikk jeg nytt som var skarpt hele veien. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Flotte, glødende høstfarger. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Knall farger mot den flotte blå himmelen. Virkelig høststemning Anngående uskarpt ut i kantene. Dette er vel et problem de fleste litt rimeligere objektiver har på lav brennvidde. Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Flott komp JEE, liker de friske høstfargene mot den blå himmelen. Lenke til kommentar
raorbech Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Flotte varme farger mot den blå himmelen kontrastfuldt og fint. Lenke til kommentar
Hans-Ragnar Olsen Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Hei. Et fantastisk flott høstbilde. Vakre farger. Den ene grunnen til at jeg liker bilde,er den nydelige blåfargen i himmelen. Fargene på løvet og himmelen passer så utrolig godt sammen.:-) Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 14. september 2011 Forfatter Del Skrevet 14. september 2011 Flott med høstfargene mot den blå himmelen. Har ikke hatt det problemet med min Sigma 10-20, men hadde det med ett nytt Nikkor 18-55 AF VR, etter div syting til forhandleren fikk jeg nytt som var skarpt hele veien. Flotte, glødende høstfarger. Knall farger mot den flotte blå himmelen. Virkelig høststemning Anngående uskarpt ut i kantene. Dette er vel et problem de fleste litt rimeligere objektiver har på lav brennvidde. :thumbup:Var vel slik jeg å tenkte,billig og galent.Selv om jeg synes 4000 ikke er billig når en er trygdet..haha Flott komp JEE, liker de friske høstfargene mot den blå himmelen. Flotte varme farger mot den blå himmelen kontrastfuldt og fint. Hei. Et fantastisk flott høstbilde. Vakre farger. Den ene grunnen til at jeg liker bilde,er den nydelige blåfargen i himmelen. Fargene på løvet og himmelen passer så utrolig godt sammen.:-) Tusen takk Lenke til kommentar
leifholm Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 flotte farver mod den blå himmel Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 15. september 2011 Forfatter Del Skrevet 15. september 2011 flotte farver mod den blå himmel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg