zowiee Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Hei, Jeg driver og oversetter noen håndbøker og har i den forbindelse kommet over et par referanser til Windows 98. Nå har ikke jeg til gang til Windows 98 og lurte på om noen kunne hjelpe meg med hva følgende heter i den norske versjonen: Double Click the Web Folders icon. Og: Double Click Add Web Folder. Det første ikonet (Web Folders) skal være synlig når du åpner Min datamaskin, og det andre (Add Web Folder) skal vises når du har dobbeltklikket Web Folders-ikonet. Hvis noen kunne sjekket, hadde jeg blitt evig takknemlig. På forhånd takk. -Zowiee Lenke til kommentar
wil Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 hmmm, er ikke helt sikker men du kan jo prøve dette: den første bli noe sånn som det her: 1. dobbelklikk på web mappe 2. dobbelklikk legg til web mappe (eller noe sånt) er ikke helt sikker selv. sitter ikke med Win 98 selv. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Det første ikonet (web mappene) skal være synlig når du åpner Min datamaskin, og det andre (legg til mappe) skal vises når du har dobbeltklikket på ikonet til web mappene. Lenke til kommentar
wil Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 hmmm, misforstod jeg der eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå