Zeleptor Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 (endret) Hej. Håber der nogen som kan komme med nogle tips eller hjælp til et lille problem jeg har. Jeg købte for nogle år siden en Philips Blu-ray spiller og tilsluttede den mit Philips tv, ( et ikke nyt 32 tommer LCD tv med full HD), det var perfekt og fint, ikke nogen problemer, for et halvt år siden køber jeg så et nyt Philips tv 42 tommer med alt som fandeme næsten kan lave kaffe til mig, og nu begynde der at opstå problemer, jeg ville se en blu-ray på det nye tv, filmen "RED" men oplevede at jeg havde 2 til 3 lydfald på en varihed på ca. 2 sec. dette var inden for de første 10 min. af filmen, så hørte jeg ikke mere til dette. Jeg kontaktede Philips, som sendte en man ud og fiksede det, han skiftede en dims i tvet, og nu kunne jeg se "RED" uden lydfeil i starten. Efter noget tid begyndte der så at opstå lydudfald på DVD når den skifter spor, og i starten af en DVD er der altid en eller anden form for reklame, enten for andre film eller for "Det er forbudt at kopiere" reklame, og alle disse skift mangler jeg nu de 2 første sec. af lyden, og i menuen, kommer lyden først 2 sec. efter. (Der er ikke synkron feil). Philips sendte så endnu en mand ud og han skiftede dimsen igen, men dette gav ikke nogen endring, så han satte den gamle i igen, og gav mig den besked at Philips havde sagt til ham at porten HDMI 3 (den på siden) var den som havde mindest problemer. Dette lyder for mig som om Philips er klar over at de har problemer, men den endelige svar jeg fik fra Philips var, at de to Philips enheder har et kompatibelt problem, og at der ikke er noget galt med tv'et, de vil prøve at løse problemet, men det lyder for mig som om de ikke kan løse det, og at de kommer til at sylte mig. Nu har jeg igen fået problemer med Blu-ray lyden, men dog ikke i den samme film. "RED" køre stadig problemfrit, men to andre blu-ray film jeg har er der lydudfald på ca. 2 sec 1 til 3 gange i starten af filmen. Jeg fik mistanke om at der måske var feil i filmene, men når jeg spoler tilbage og prøver om lyden falder ud, ja så sker det ikke på samme punkt. Jeg har lagt mærke til at hvis jeg hoppe et par spor frem, og ser filmen, så kommer der stadig 1 til 3 feil, og så køre rasten af filmen uden problemer. Det virker som om at uanset hvor jeg starter i de to film så kommer der altid 1 - 3 feil i lyden à ca. 2 sec. varighed. Jeg ville høre om nogen har en ide om hvad der sker, eller en løsning på dette. Endret 13. september 2011 av Zeleptor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå