SirGalrim Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 men jeg syntes da ikke werewolf questet var sååå genialt? I tillegg har jo selskaper brukt et quest med en werewolf før, i Baldurs gate II (Tror jeg). Men så blir det det meste reruns nå. Bare med en liten overhaling... Helt enig. Generelt var oppdragene ganske "dulle" om du spør meg. Og akkurat det werwolf oppleget var vel ikke noe spes.? Ja Bioware gjorde noe lignende i BG:TotS. Skjønte jo bare med engang at han burulen var bad guy. (I alle falle hadde store mistanker, og jeg ble ikke overasket!) Skal jeg spille single player foretrekker jeg så mange andre RPG spill en NWN. Er det snakk om multiplayer drar jeg frem NWN med en gang og skyver alt annet vekK. Og sef. så spiller jeg ikke de offisielle modulene på MP Jeg kan bare ikke fatte at noen virkelig syntes de er bra.. :-/ Lenke til kommentar
simes Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Tror jeg ble for bortsjemt med Morrowind jeg, for jeg synes at NWN var _alt_ for lineært og faktisk ganske kjedelig også. Det kan heller ikke måles opp mot Baldur's Gate 2. BG2 er en klassiker til de grader! Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Tror jeg ble for bortsjemt med Morrowind jeg, for jeg synes at NWN var _alt_ for lineært og faktisk ganske kjedelig også. Det kan heller ikke måles opp mot Baldur's Gate 2. BG2 er en klassiker til de grader! Jepp, det er ikke så bra å spille Morrowind før du prøver NWN, etter min mening. Tror det gjorde meg litt kresen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå